Publicat de: Andra | Mai 1, 2008

RATB live Show

Seara… ma intorc acasa cu RATB-ul (din pacate)… schimba traseele astia ca pe ciorapi. Mai repara ce-a fost reparat, mai sapa o groapa in linia de tramvai… super! Am facut o ora si ceva in loc de 40 de minute. Dar m-am si amuzat un pic, m-am mirat si mi-am aruncat cruci (figurat vorbind) pe drum spre casa… Masina era cvasiplina… Pun ochii pe un scaun si ma asez. Vis-a-vis de mine erau doi tipi, imbracati de Mall (chiar au coborat la Mall), imbracati in trening, cu sepcute si ochelari de soare (era aproape 10 PM)… foarte trendy, fancy, sexy, cool 🙂 . La o statie urca o tipa, wannabe emo… Tipii mondeni incep sa rada, nu se pot abtine… Rad de tipa, evident… Nu stiu de ce, dar ma simteam eu prost. Nu prea imi place sa vad lume care rade de lume… Nu pentru ca as avea vreo simpatie pt cineva… dar asa sunt eu. Dupa istericalele alora… coboara tipa. Incepe discutia elevata dintre cei doi baietasi: „bah, ai vazut-o pe aia ce ochelari avea?! tocilara!!”, „da, bah, ce muiana avea si cu parul ala de matura, mancatias*!!”, „bah, hai ca e molu’ acu’, tre sa coboram, ne asteapta pizdoacele alea”, „da, bah, hai”. Coboara tipii trendy…. in sfarsit… imi venea sa plang cand ii auzeam… Urca un nenea, pe la 60 de ani, cu servieta, parfumat(foarte tare, daca simteam si eu), cochet, se aseaza unde au stat baietii cul. La a doua statie masina a stationat un pic mai mult, era un stop… Pe banca, in statie erau niste fete la fel de trendy ca tipii ce coborasera si stateau ele acolo cul cu tigarile in bot. Nenea, fiind in putere (cel putin isi putea imagina) se uita la funduletele lor sau la ce il surescita pe el mai mult, zambea subtil… pana l-au observat muierile! S-a inrosit un pic cand a fost descoperit. Incepura pitzipoancele sa chicoteasca, sa-si dea coate, sa-si arate plombele, razand cu gura pana la urechi din cauza flirtului stangaci si naiv al domnului… Tipele mai aveau un pic si-si inghiteau limbile de atata ras… Nu stiu de ce (sau poate stiu), dar daca vreun mos libidinos s-ar fi uitat la mine mai mult decat as vrea.. i-as intoarce spatele si mi-as vedea de banca mea… Tipele parca mai aveau un pic si ziceau „vino si violeaza-ma!”. Poate inteleg eu gresit mesajul muierilor…

*ar fi „manca-ti-as”, dar sa ma inteleaga si tipii trendy 😉

Later Edit: Pt manelistii care asculta manele in masini/tramvaie: sa va moara la intrare, ratati nenorociti, sa va moara bateria, sa va scapati telefoanele in hazna, f**u-va-n partea care nu o vede soarele niciodata, nespalati nenorociti!

Responses

  1. realitatea romaniei de astazi. sa nu crezi ca suntem noi mai cu mot, la fel se intampla si p-afara. o zi buna.

  2. nu se mai poarta draga cratima, mi-a zis mie cineva, ce stii tu 😀

  3. Mdaaa. Ratb-ul…dupa parerea mea…este ca serul adevarului. Nush de ce, dar pana si cei mai „seriosi” oameni, odata ajunsi acolo…spun cele mai sincere si penibile lucruri. Dincolo de tigani (despre asta poti citi untimul meu post…credeam ca sunt singura rasista agresiva de pe aici)…mai avem asa:
    1. Batranii care asteapta orice prilej pentru a se lua de tineri. Cum urca unul tanar in autobuz….rock! De cate si cate si cate ori nu am fost implicata in scandaluri in 336…de la universitate spre leu.
    2. Batranii cu cel putin 7 operatii. „Sunt operata, mama….ma doare picioarele…da-te sa stau si io”. Te ridici si apoi incep…”Tineretul de azi. Nesimtiti, dom’le…nu se poate asa ceva. Uita-te la ea…A muncit ea vreo zi?” Daaaaaaaaaaaaaaa! Muncesc, si ma duc la scoala si platesc si io taxe si impozite, si abonamentul…si nu mi-l da nimeni gratis :(((((((( si vreau si eu sa stau jos…
    3. Oamenii…si aici se numara toti din autobuz…care ii injura si ii blesteama pe soferii de autovehicule din jurul autobuzelor. Toti soferii sunt nesimtiti si hoti si nenorociti si…..doar pentru ca au o masina.
    Dar zic…o masina costa al draq de mult, intretinerea ei la fel, benzina/motorina….scumpeeeeee, impozit, asigurare si toate alea. Si lumea din autobuz…dintr-un motiv sau altul…probabil invidia, nush…ii injura pe oamenii astia. Romania!

  4. Cat de tare.. gandim la fel. E bine, credeam ca normalitatea nu se mai poarta, dar uite ca ma insel!

  5. @ailaic: ma bucur ca te-nseli, ar fi fost pacat sa fii singurul 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

