Publicat de: Andra | Mai 2, 2008

A-nceput campania (oficial)

Ieri mi-au fost ochii prin alta parte, dar azi cat am umblat prin Bucurestiul meu iubit si hulit, am fost cu ochii-n patru. Am mers din Victoriei pana-n Campia Libertatii… lume de tot felul. Si afise colorate.

  • Piata Victoriei. Langa iesirea de la metrou afise cu PeDaLa lu’ Base. Portocalii, bineinteles, de te dureau ochii. Sincer, scria ceva in afara de PD-L, dar cred ca a fost neinspirat sau obscur pentru ca nu am tinut minte ce slogan era.
  • B-dul Iancu de Hunedoara. Pe o cladire veche, gri comunist, trona un panou cat casa cu chipul lui Chiliman, pe fundal verde cu textul „Alege drumul drept”… De parca cineva intreg la mine ar alege un drum stramb. Chit ca as locui in sectorul 1 nu l-as alege. Bineinteles ca pe site-ul lui are cateva campanii: „De la periferie spre centru”, „Adopta un spatiu verde”, „Iarna poate fi ca vara”, „Salvati Parcul Bordei”. Pe langa prezentarea de pe site, domnu’ Chiliman are si blog, ca nah, poti sa fii politician si sa nu ai blog?!
  • Aproape de Circ. Pe un bloc la fel de gri, un afis urias cu un necunoscut (nu mi-am batut capul sa-i tin minte numele) alaturi de Gigi Becali, dand ei mana haiduceste. Un text depresiv: „Cutarescu (asta e necunoscutul) ultima ta sansa”. Iar trist… pai daca as locui in sectorul 2 si nenea asta ar fi ultima mea sansa… ar creste rata de suicid. Curioasa din fire m-am dus pe site-ul PNG-ului sa aflu cum il cheama pe nenea ala, m-am perindat eu pe acolo, dar nu am gasit. In schimb vad „Planul de urgenta – Cei 7 pentru Bucuresti”. 7 ce? Muschetari? Boschetari? Haiduci? Dau click si-mi apare fereastra de download pentru un document Word… termin download-ul, deschid fisierul, incep eu sa citesc. Niste bla bla-uri ieftine, intesate cu farame religioase. Cum sa mai puna mana pe electorat? Sa se dea credinciosi, bineinteles. Penultimul punct din „planul de urgenta” se refera la restaurarea bisericilor… da, de adevarat interes si maxima urgenta.

Spre uimirea mea nu am vazut inca (e devreme, adevarat) afise de la PSD. In schimb, butonam la teveu si ajung la TVR 2; era o emisiune electorala si i-am prins pe Bodu si (e)Vanghelie. Bodu candideaza din partea PD-L la sector 5. Si fiecare zicea ce o sa faca, cine sunt infractorii si cei care mananca banul contribuabilului degeaba. Mi-a placut de Vanghelie ca se certa cu Bodu, nu-l lasa sa vorbeasca, tanti moderatoarea tot ii zicea lui Vanghelie sa taca pt ca nu mai are timp (fiecare avea un timp alocat pentru speech-ul lui), Vanghelie zicea da da, Bodu incepea sa vorbeasca, Vanghelie sarea la gatul lui Bodu, tanti moderatoarea iar ii zicea sa taca, Vanghelie da da… si tot asa, am stins televizorul. Binecuvantat butonul ‘off’ 🙂

Campania in Bucuresti se face si in mare parte pe internet. Multi catindati au blog-uri si site-uri. Ba chiar isi fac campanie cu ajutorul messenger-ului. Printre cei care au blog/site ii enumar: Chiliman (site, blog), Bodu, Codrin Stefanescu (PC), Cozmin Gusa (site, blog).

Nota! Nu fac campanie nimanui, oricum nu ma duc la vot, dar poate altii vor sa stie si se vor duce la vot.

Responses

  1. Hello my friends 🙂
    😉


Lasă un răspuns

Categorii

