Publicat de: Andra | Aprilie 30, 2008

Jurnalul unei bucurestence depresive -3-

Plec eu voioasa azi-dimineata… era soare, frumos, parea o zi promitatoare. Ca sa ajung la statia de masina tre’ sa traversez la o intersectie. Intersectia asta are interzis a vira la stanga. Culmea e ca are si semn. Fiind o fata cu principii si morala nestirbita 🙂 am ales sa traversez pe culoare verde a semaforului. Mare greseala! Eram la jumatatea intersectiei, incercand sa traversez legal cand un dobitoc face STANGA! Era sa ma faca ren pe capota; si nu era orice dobitoc, in Bucuresti tre’ sa fii un dobitoc bine plasat. Era un TAMPIT de la Senat: B-18-SEN. Da, UN TAMPIT! UN TAMPIT cu limuzina, altfel nu-si poate misca basinile prin Bucuresti. Deci B-18-SEN este un infractor si un TAMPIT. Vede-te-as in serivice 3 luni! Nu am fost pe faza sa-i fac o poza dobitocului, eram prea uimita; sunt tanara si-mi place sa traiesc.
Peste cateva ore…. M-am dus sa ma tund… de-ar fi asa usor. Eram hotarata de cateva zile, m-as fi dus si in ziua de Paste, dar nah, nu se lucra. Si cum (cica) e civilizat imi fac o programare ieri pentru azi la un „salon”. Nu va imaginati ca as fi vrut sa ma tund… „special”, ci scurt si frumos, ca vin caldurile 🙂 Si ma duc la ora stabilita de comun acord cu tanti de la „salon”. Intru eu… si surpriza! Cand trebuia sa fiu eu pe scaun (ca doar mi-am facut civilizat programare) era o cucoana si urmatoare era fii-sa. Sa-mi cada fata. Eh, n-aveam ce face altceva si-am stat sa astept. Imi doaream neaparat sa ma tund. Cand imi vine o idee… tre’ sa o fac 🙂 Si-am asteptat… Cucoana era pe terminate… Urma fii-sa… avea biblia blondelor la ea (Cosmopolitan) si era foarte afectata… vroia sa plece repede de acolo. Cine nu isi dorea asta?! Mai se daduse si cu un parfum naspa si tare, imi venea sa dau la boboci… dar m-am dus si-am fumat cateva tigari si a trecut timpul… mi-a venit randul. Cum eu nu sunt multumita niciodata cum ma tund „hair stylistele”, mereu ma duc la altcineva. Facand o divagatie, cel mai misto m-a tuns o tipa din Sibiu. Si bineinteles ca si hair stylista lu’ peste prajit m-a tuns de-mi venea sa o iau la fuga… cand am plecat de acolo imi venea sa plang… mai sa-l chem pe dobitocul de B-18-SEN sa termine treaba. Cred ca o sa incep sa beau 🙂 Sau imi termin ciucalata!

Edit: ‘e’ manele sub geam.. YAY:(

Jurnalul unei bucurestence depresive -2-


Lasă un răspuns

Categorii

