Publicat de: Andra | Februarie 21, 2009

N-am mai scris demult

imi zicea cineva ca blogosfera are forma de pula. de ce? pentru ca cei care fac parte din ea sunt niste  putze. putze paroase. cand ii aud pe astia ca nimeni nu stie sa scrie mai bine pe blog deca ei… imi vine sa borasc. de ce scrii tu mai bine decat el sau decat el sau decat mine? pentru ca ai invatat multe despre blogosfera… ce? ai invatat sa scrii mai bine despre mine cand tu esti si eu sunt eu? esti in pielea mea si scrii mai bine decat mine? un blog ar trebui sa fie despre tine, cu tine, pentru tine? sau pentru altii, cu altii si despre altii? personal? sau pentru zoso sau alti moguli internauti? cred ca am inteles cum gandesc „blogarii” mamuti. daca nu mai au subiect sau se plictisesc de ei insisi incep sa caute in gradina altuia. poate gasesc ceva pe care sa scuipe. ce-ar trebui sa invat despre blogosfera? ca daca spui ceva te scuipa unu’ doar pentru ca ti-ai dat cu parere? pentru ca gandesti? ce ti-e si cu libertatea asta de exprimare…

eu ma duc in oras.. voi ramaneti cu blogosfera voastra 🙂  pute a cacat

Daca nu as fi citit un post al lui zoso despre tipul asta nu as fi scris. vreau sa ma auda persoane din viata reala, nu pretioasa lor blogosfera 🙂

over and out

Lasă un răspuns

Categorii

