Publicat de: Andra | Decembrie 22, 2008

Nu vreau Craciun

Ma plictiseste Craciunul. E cea mai urata parte a anului. As vrea sa muncesc, dar nimeni nu mai vrea sa munceasca. Toata lumea alearga dupa cadouri si mancare. Mai ales mancare. Trebuie sa manance. Tot anul mor de foame si acum de Craciun ¨trebuie sa avem cat mai multe pe masa¨.

M-am saturat de sarmale, cozonaci si caltabosi. M-am saturat de aglomeratia din magazine. Vreau sa-mi iau si eu un lapte… trebuie sa stau la coada nspe mii de minute pentru ca Ticu vrea sa manance pana crapa. Parca sunt nebuni.

Astept sa vina 5. Sa inceapa munca. Sa reintru in normal. Sa iasa si nemancatii din spital (dupa ce-au mancat ca porcii).

Aaa.. si de ce sa iau cadouri pentru toata lumea? De ce se simte lumea obligata sa ofere cadouri la toti? Eu nu vreau cadouri. Nici sa dau, nici sa primesc.

Nu am brad, cozonaci, sarmale, carnati, caltabosi… si ma simt  foarte bine!

Responses

  1. ai dreptate. mai putin la faza cu munca, i don’t enjoy work at all :p… in rest, interesant cum brusc nevoile alimentare ale populatiei cresc infiorator.

  2. Foarte bine! Craciunul e o sarbatoare ca si pastele! E doar o sarbatoare , nu e o obligatie de a manca mult si de a face cadouri! Cestia cu, cadourile de craciun mi se pare penibila!

  3. La multi ani Andra şi tot ceea ce îţi doreşti! Adică brad, cozonaci, sarmale, carnati, caltabosi…? 🙂 Nuuuu! Multă fericire şi linişte.

  4. Asta am scris si eu pe blog la mine.. toata lumea cauta sa cumpere si sa faca provizii si cadouri… partea ciudata este insa ca… azi majoritatea magazinelor erau inchise.. iar eu, ca un trantor si lenes greieras, am ajuns in situatia : „hey, nu mai am apa acasa.. de unde iau?!? hey, nici paine… de unde iau??!!?” .. so.. poate ca lumea asta stie ceva si noi nu(?)

    • Cadourile sunt mereu valabile si le-as accepta mereu 🙂 insa restul ramane in picioare. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

