Publicat de: Andra | Mai 27, 2008

Nimicuri… or not?!

In ultimele zile am avut atatea idei, m-au inundat, dar parca nici nu m-au lasat sa fac ceva, sa concretizez in scris, sa ma gandesc la altceva.

Nu prea am multi prieteni si cand vad reclama aia de la Cosmote care scoate foaia cu prieteni sa vada care e pe ce retea… ma simt aiurea pentru un moment, apoi imi trece. Ma gandesc ce trista ar trebui sa fiu pentru ca nu-s inconjurata de prieteni sau persoane care se vor prietenii mei, dar nu sunt. Poate pentru ca sunt asa cum sunt. Mai demult sufeream pentru ca nu am si eu „gasca” mea, ma uitam la xulescu si cum se duc ei si nu stiu ce. Dar au fost momente cand xulescu suferea si „gasca” nu era cu el si ma gandeam „sunt singura, ma descurc singura, nu-i bai”. Trecand prin multe experiente, cu diversi oameni, mi-am dat seama ca oamenii in general sunt de rahat, nu merita sa ma supar, oricum o sa ma supar si mai tare daca am „gasca”. Pap capsuni si ma simt bine singura. Bon Jovi imi inunda timpanul. Acum o sa ziceti ca sunt emo, nu? :))

Sa nu intelegeti prin „singura” ca-s singura, n-am pe nimeni si ma otravesc cu gaz. Am exagerat.. asa cum poate unii exagereaza cu o suta de prieteni. Am putini si putine, dar buni!

Adie vantul…

Si inca o chestie: mi-am luat atatea tepe de la „prieteni”… imi ajunge 🙂

Responses

  1. Mda.. probabil esti geloasa pe aia de pe haifaiv care au 3-4 chiar si 12 mii de prieteni adevarati si sinceri si iubitori 🙂

    Vrand, nevrand, omul e un animal social. Adica orice ar face (vanat, mancat, reprodus, distrat) trebuie sa fie inconjurat de alte animale. Din pacate e ceva ce poate fi reprimat, dar aceasta actiune nu aduce prea mult bine.
    Then again, ne-am nascut in Romania, locul unde animalele noastre sunt mai putin egale animalelor de pe alte meleaguri 🙂

  2. da, sa stii! m-ai luminat 🙂 sunt emo pentru ca nu-mi dau prietenii faivuri si nu-mi cer poze 🙂

    si ca niste animale, fugim cand se ingroasa 🙂

  3. 🙂 smiling back at you …
    and by the way, nu cred ca pierzi ceva ca nu ai gasca ta… yet another stereotype of these times… dupa cum vad te descurci excelent si fara…
    hi5 to you too… 🙂

  4. Este foarte important sa socializezi cu amicii, iti va spune asta orice psiholog sau psihanalist. Eu lucrez de acasa si daca nu as iesi de 3-4 ori pe saptamana cu prietenii, sincer, cred ca as innebuni! De multe ori am neglijat munca sau lucruri importante fiindca simteam nevoia sa rad de nimicuri discutate la o bere prin 80’s sau The Harp (iti recomand ambele locatii 😛 ). Nu considera „grupul” ca fiind o reuniune de oameni cu interese foarte asemanatoare (gen emo, bleah). Considera-l ca fiind un grup de oameni cu care te-ai intalnit coincidental si cu care iti place sa iti pierzi timpul.

  5. Moshu’ intelege, moshul e un „antisocial” (vezi link de mai jos, pentru capsuni) : 3 prieteni de exceptie, restul „cunostiinte” Dar nici tzepe nu mi-am mai luat de cateva secole incoace…:)


Lasă un răspuns

Categorii

