Publicat de: Andra | Octombrie 4, 2008

Conversatie pe mess

Nu stiu de ce in ultima vreme ma adauga lumea in lista lor de mess.Motivul il cunosc, dar nu inteleg rostul.

An Dra: buna
boss cristi: sal
An Dra: cine esti?
boss cristi: un baiat u _
boss cristi: ?
An Dra: si de unde ai id-ul meu?
boss cristi: u cine estz ?
An Dra: pai tu m-ai adaugat
boss cristi: da si team yis ca sunt un baiat si eu team intrebat de unde ai iul meu
boss cristi: si eu team intrebat u cine estz*
An Dra: cand adaugi pe cineva in lista ta de mess stii pe cine adaugi
boss cristi: hai lasama ca vad ca nu ai chef de vorba
boss cristi: am facut schimb de liste
An Dra: ok

Responses

  1. 😆

    exact ce am zis… fac schimb de liste si apoi incep sa intrebe cine esti si tot ei is ofuscati ca ii intrebi de unde si cu ce ocazie adauga id-ul tau…

    Deh.. daca nu doare!

  2. Si eu am ac. problema. Toti pustii ratati fac schimb de liste.. ignore direct.

  3. vrea lumea sa te cucereasca 😀

  4. OK, întrebare idioată: ce e aia schimb de liste la ym? Că dacă e ce bănuiesc eu că e, sunt chiar retardaţi…

  5. =))))))))))))) ahahah. La urma a fost foarte sec

  6. am patit si eu faza asta cu una, pissicutza sau asaceva. ignore rapid! 🙂

  7. doamne fereste

  8. app …hai k iti dau add si eu…vezai ca sunt un baiat…tu?


Lasă un răspuns

Categorii

