Publicat de: Andra | Septembrie 8, 2008

Un nou operator de telefonie mobila – Romtelecom

 De astazi, 8 septembrie 2008, Romtelecom este si operator de telefonie mobila. A castigat licitatia de comunicatii mobile in benzile de frecvente 410-415/420-425 MHz.

Romtelecom va intra in posesia licentei dupa ce va achita taxa de 1.077.228 euro

In prezent in Romania activeaza 5 operatori de telefonie mobila. La sfarsitul lui 2007 aveau impreuna 22,9 milioane de utilizatori si o cifra de afaceri de 2,95 miliarde de euro.

Sursa: ANRCTI

Responses

  1. Am fost la o nunta, acum o saptamana. Si stateam noi la nunta, eu, o prietena f buna (sora-mea aproape) si prietenul ei, cu telefoanele pe masa. Le-am numarat, ca mi se parea cam aglomerata masa: 8 telefoane. Da. OPT. la trei oameni. Cred ca undeva este o problema. Cel care era mai „normal” era prietenul ei. Pentru ca noi, aveam cate trei telefoane. Doar el doua.

  2. Daca sunteti persoane importante trebuie sa va purtati ca atare 🙂 si eu am doar 2 🙂

  3. Eu nu ma apropii de ei, de acei greci

  4. N-am avut şi n-o să am niciodată mai mult decât un singur telefon, chiar dacă nu sunt trendy. Unde vă încap atâtea telefoane prin buzunare şi cât timp vă ia gestionarea lor? Oare care telefon sună? oare pe ce reţea e ăla? Aha! Atunci trebuie să scot telefonul gri din buzunarul stâng. Şi ce te faci dacă în acelaşi timp sună ăla negru din buzunarul drept şi ăla albastru din buzunarul de la piept?

  5. uite ca cam au probleme cu licenta. am inteles ca s-a suspendat.

  6. Petrisor, prezent everywhere, multumim pentru comentariul argumentat solid si plin de intelepciune. Ba chiar m-ai convins sa nu ma apropii nici eu de ei, de acei greci. Oh, wait.. deja m-am apropiat.. Am I doomed?

  7. Nu s-a suspendat. Parerea mea e ca taxa de un mil si ceva de EUR e cam mica. Trebuia sa fie in jur de 10 mil.


Lasă un răspuns

Categorii

