Publicat de: Andra | August 28, 2008

Ce trebuie sa stii ca sa lucrezi la BRD?

Nimic sau cel mult… mai nimic!

Am fost ieri la BRD Academiei cu o prietena sa-si faca un cont la astia. Eu m-am plimbat pe acolo si am vazu un robotel. Chiar un robotel! 🙂 Poti sa-i bagi cardul si sa platesti facturile cu  cash/card si sa-ti alimentezi cardul. Aveam si eu telefonul de platit, dar am zis ca-l platesc la  bancomat, nu la robotel. Dupa 2 minute vine o tanti  sa isi plateasca factura  Electrica la robotel.  O vad ca se uita cam urat la robotel, nu prea stia de unde sa-l apuce… se intoarce catre mine si ma intreaba daca stiu sa folosesc robotelul… atunci am observat ca era angajata BRD!!! I-am zis ca nu stiu, dar incerc totusi sa o ajut. Nici nu am apucat sa plec spre doamna in dilema pentru ca badiguardul s-a oferit, galant cum era, sa o ajute el. Dupa vreo 10 minute nu i-au dat de cap. Daca nu eram eu si badiguardul, tanti iesea pe strada sa intrebe daca stiu sa foloseasca robotelul?

M-au facut curioasa si m-am dus si eu la robotel. M-am gandit sa incerc sa platesc factura de la telefon. Zis si facut! De fapt, incercat 🙂 Am bagat card-ul in fanta, am tastat pin-ul, am ales categoria si firma la care vreau sa contribui cu niste capital, dar imi apare sa trec factura pe la cititorul de cod de bare! M-am uitat si in dreptul pelvisului (robotului) era cititorul de bare; faza naspa a fost ca nu aveam factura, stiam contul abonatului si suma… pana la urma am mers la bancomat sa platesc. Dar nu inteleg ce-a fost asa de greu si nu au reusit sa plateasca factura aia de la Electrica. Doar sa nu fi fost serviciul asta disponibil. Altfel intuiesti ce sa faci, te uiti pe acolo, citesti, bagi, incerci…

Revenind la problema… oare pe mine m-au angaja la BRD? Nu stiu care-i faza cu bancile, nici inflatie nu stiu ce inseamna, cu ce se mananca produsele bancare si de ce se depreciaza leul….As fi perfecta!:)

Responses

  1. Draga Andra, trebuie sa te felicit pentru numele blogului. Minunat. Cat despre intrebarea de la sfarsitul textului tau, cum sa fii buna de angajat la o banca unde angajatii nu stiu ceea ce ar trebui sa stie? …. Am raspuns ovreieste, cu o intrebare la alta intrebare, dar nu puteam face altfel!

  2. Multumesc, Maria! 🙂
    Ai raspuns cu o intrebare, dar una buna! 🙂

  3. Nesimtita doamna! Cat tupeu!Cum sa te deranjeze sa iti ceara ajutorul? Pai daca nu esti angajat…cum sa ajuti pe cineva?

    Cat despre angajatii BRD, nu stiu prea multe dar cu mine au fost mereu amabilil.Cu atitudinea de mai sus, eu te-as recomanda pentru BCR 😀

    By the way, robotelul respectiv nu merge daca de exemplu ai card in USD sau in EUR; te lasa sa scanezi factura, parcurgi toti pasii intuitivi si cand sa platesti…ciu ciu, respinge tranzactia fara explicatii.

  4. Robo BRD accepta plata cash/cu card, numai daca ai factura pt citirea codului de bare. Momentan serviciul nu este disponibil si pt Electrica. Se pot achita facturile la gaz, telefonie, rate BRD Finance sau se poate alimenta cardul. Pt plata facturii Electrica te poti adresa la ghiseu sau ai alternativa bancomatului. Pentru cine are nelamuriri „de ce naiba au mai facut robot daca nu poti achita fara factura” sau chestii de genul asta…..PAI: clientela bancilor, in general, se imparte in doua categorii: cei care sunt interesati de noua tehnologie si alternativele de plata a facturilor, pentru care s-a inventat plata la bancomat, prin internet, prin telefon sau prin debitare directa. Si cei reticenti, care nu poseda neaparat un produs bancar insa ingroasa cozile ghiseelor pentru simpla plata a facturilor.Ei bine, pentru ei exista ROBO, unde citesti codul de bare, introduci banii si gata. In felul acesta, domnisoarele de la ghiseu se pot ocupa de treburi cu adevarat „bancare” si nu vor mai fi simple casiere pentru cei de la gaz, electrica etc….

  5. 🙂 io nu cred ca te angajeaza… depasesti IQ admis in general pe acolo…

    Si legat de „domnisoarele de la ghiseu se pot ocupa de treburi cu adevarat “bancare” si nu vor mai fi simple casiere pentru cei de la gaz, electrica etc….” ma insel eu sau sint platite pentru asta? Ca sa nu imi zica cineva ca se percepe procent de la beneficiarii platilor cu pricina!

    Parerea lui io… Hic!


Lasă un răspuns

Categorii

