Publicat de: Andra | Iulie 12, 2008

Mail de la fani

Draga Mantzy,

Eu te-as intreba altceva: de ce citeste numai prima pagina? 🙂  daca as scrie despre copiii din Somalia care mor de foame (despre faptul in sine) inseamna ca-s de acord ca ar trebui sa moara de foame sau ca sunt de acord sa fie infometati?

De pe 19 aprilie a.c. si pana-n prezent am 120 de post-uri (cu asta o sa fie 121), dintre care 3 post-uri sunt cu si despre Badea pe prima pagina (singura pagina pe care ai citit-o)  si inca unul pe urmatoarea. Daca ai fi putut da click pe tag-ul „mircea badea” ai fi vazut ca-s 4 post-uri despre Badea; unul dintre el chiar nu cred ca poti sa spui ca-l adulez, ci din contra, am vrut sa subliniez ca totusi e un ipocrit, ca noi toti.

Asa ca teoria „2 post-uri din 3 despre Badea” cade, deci numele blogului ramane acelasi.

Poate nu are sens acest post, dar ma enerveaza oamenii de genul „esti curva, nu te-am vazut niciodata, dar sigur esti curva”. Exemplul meu este mai dur si exagerat, dar poate inainte sa citesti un om, sa-l cunosti, taci din gura/casti ochii inainte sa faci vreo apreciere.

Postul acesta e replica la o bucatica dintr-un mail primit de la Mantzy.

Doua texte din trei sunt despre el. Ma intreb de ce nu se numeste „Blogul Mircea Badea” 😛

Responses

  1. Hai ma, nu mai fi suparata, ca nimeni nu e imperfect 😛

    PS – mie imi place Mircea Badea (nu stiu ce relevanta are).

    PS 2 – nu cred ca esti curva (desi nu te-am vazut niciodata :P)

    PS 3 – nu stiu ce-i ala „tag”

    PS 4 – vrei sa ne citim sau sa ne cunoastem? 🙂

  2. Ori ai o rabdare ingereasca , ori esti din ONG-ul „Salvati animalele si copiii ” Pai raspnsurile educative pentru Mantzy erau :
    – ori esti prost, ori esti prost. (folclor medical)
    – cainele moare de drum lung si tu de grija mea (folclor neaos).
    – stfu mofo (folclor Bronx)
    Cum ziceam : vrei sa te dai „faerie” 🙂

  3. @mantzy: De ce crezi ca-s suparata? Pentru ca nu am zis :”Cu dragoste/stima, semnat io”?:)
    In josul post-urilor scrie:
    Postat in *categoria*
    Tags: cuvinte, fraze relevante pentru post
    Sa ne citim 🙂

    @mosh: Nu moshule, nu am bagheta 🙂
    Dar sunt destul de sedata, am tigari, bautura si femei 🙂
    Am primul pachet cu poza! Sunt asa mandra 🙂

  4. moshcalifar, singurul raspuns educativ pentru tine e: esti prost (folclor de Braila)


Lasă un răspuns

Categorii

