Publicat de: Andra | Iunie 20, 2008

Badea vs. FHM

Badea e suparat pe cei de la FHM. Poate pe bune dreptate, poate nu mai are simtul umorului sau poate vrea sa traga pumni.

A provocat pe doi de la redactia FHM sa faca un box, pe Edi Tone (redactor sef) si inca pe cineva(presupun ca pe gogu kaizer, el a semnat „lectia”). Astept meciul 🙂

Surfand am vazut ca Gogu Kaizer a mai scris despre el.

Aici este inregistrarea video a emisiunii de aseara in care Badea spune ce le-ar face baietilor de la FHM.

IN CURAND: anumite chestii care dovedesc ca Badea ori e ipocrit ori are memorie scurta ori mi se pare mie.

Responses

  1. Ooo, dar pentru Badea (desi am o doza de respect pentru el) toate ziarele/revistele/televiziunile/radiourile sunt extrem de proaste, mai putin 3: Jurnalul National, Antenele, City fm sau cum se numeste ca nu am asc niciodata balaria.

  2. ai dreptate, asa mi se pare si mie.

  3. Badea a deraiat in ultimul timp.Poate e stressul, poate oboseala, nu stiu. Oricum emisiunea s-a cam transformat in „povesti pentru baietasii de cartier” si probabil in scurta vreme ratingul se va duce…Ba cu spagatul, ba cu sabia, ba cu pumnul, cu creierul si ziarele mai subtire in ultima vreme, pacat.

  4. dacă joacă un box cu oricare dintre ei, eu sunt sigur că va pierde! 😉

  5. @moshule: cam asa e.
    @fanitza: nu se stie 🙂

  6. Nice Blog. Good Look


Lasă un răspuns

Categorii

