Publicat de: Andra | Iunie 17, 2008

Hai ROMANIA!

HAI ROMANIA!

Poza via

Responses

  1. deja e 1-0 pt ei!cred ca ne o luam cu 2-0

  2. mda, asa a fost. asa am zis si eu de azi de dimineata 🙂

  3. Ce ratati in pm.. am fost degeaba in piata revolutiei.. de fapt nu degeaba, am mancat si am baut pe saturate 🙂
    ECHIPA DE RATATI, cu antrenor ratat. Cum pm, nu batem Franta desi puteam, ratam la greu cu Italia inclusiv un penalty, si nu suntem in stare sa batem echipa a2a a Olandei.
    PENIBIL.
    „Mandrii ca suntem romani”
    Vorba unui prieten: Suntem un popor de sclavi asupriti, ratati cretini, distrusi


Lasă un răspuns

Categorii

