Publicat de: Andra | Iunie 16, 2008

Nu vom sti vreodata

Daca am trai si intr’o lume paralela poate putem sa stim ce va face Blaga. In lumea asta vom afla ce va face Oprescu. Daca va face.

ORicum toata lumea e nemultumita.

Daca nu votezi nu ai voie sa comentezi, esti un loser, trebuie sa taci din gura.

Daca votezi cu cine nu ii place lui Xulescu o sa o iei in mana pentru ca nu va face nimic. Dar de unde stii tu ca daca as fi votat cu preferatul tau al ar fi facut? Nu stii, dai cu banul si’ti imaginezi ca o sa’ti faca un Paris.

Asta e, ne lamentam atat si ne batem pe cine ne place.

Nu’mi place PDL, nu’mi place Bazeus. Asa cum Oprescu este „bantuit” de Iliescu asa si Blaga este „bantuit” de Basescu. As fi putut sa nu ma duc la vot, dar pur si simplu nu vreau sa mai fie PDL’ul.

Mi’am luat’o o data de la Alianta DA cand l’am votat pe Videanu.

Sunt toti o apa si un pamant.

Aaa, si’mi place cum fac campanie cei de la PDL, aruncand cu cacat in competitie.

Responses

  1. Arunca si ei cu ce mananca. Naspa e cand nu-si dau seama din ce directie bate vantu’…;)

  2. eu vreau sa vad autostrada aia suspendata 🙂

  3. toti promit multe.sunte satui de prostii de astea odata la 4 ani.asa ne a impresionat si basescu si uite ce a iesit.sa lasam timpul sa decida

  4. mie imi place de boc cel mic : „bucurestenii au votat sentimental!” :)) ha ha, am plans dupa ce am iesit din cabina de vot! am fost luat pe brate…pentru ca lesinasem.

    PS: bey, imi pare bine ca nu a iesit porcul ala. avea o atitudine de comunist tembel!

  5. Buna! Sunt Serban. Ai un blog frumos. AI putea intra si tu pe al meu? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

