Publicat de: Andra | Iunie 15, 2008

AM VOTAT!

Da, azi m-am dus la vot. La 12.30 ploua si eu mergeam la vot. Sincer, cand am plecat de acasa nu ploua… pana am ajuns in fata blocului am inceput o ploicica marunta care s-a facut o ploaie in toata regula.

Am pus stampila pe Oprescu si pe Piedone (stau in sectorul 4).

Azi, pe la 11 si ceva era Parvulescu de la Pro Democratia la Antena 3 si isi forta toti neuronii sa zica si el ceva. Printre unele chestii ne-a zis ca nu ar trebui sa votam oamenii, ar trebui sa votam politic, sa votam partidele… Multe ne-au adus partidele.

Responses

  1. cum ? nu ai votat buldogul ? 😀

  2. Felicitari. De azi in 4 ani o sa ai strazi curate, fatade de blocuri refacute (tot in gri normal), loc mereu in RATB pe scaun, iar lumea va fi mult mai civilizata.
    You’ve changed the world babe!

    not

  3. Cin’ se mai ia dupa „colivaresele” de serviciu ? In their faces, le-am servit-o in direct (victoria) 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

