Publicat de: Andra | Iunie 7, 2008

O terasa handicapata

Azi am fost in Auchan… nimic suspect pana acum. Si cum suntem fumatori, in Auchan e doar o cabina de afumat, asa ca am iesit afara sa tragem un fum. Am descoperit ca este o terasa Golden Brau. Ne-am luat o bere, un suc… si ne-am pus pe pufait. Bauturile erau doar un pretext 🙂 Nimic neobisnuit pana acum…

Am vorbit, am barfit niste blogeri, am injurat niste persoane, am ras… si ne-am uitat prin jur, am analizat terasa. A!! terasa are mese de foosball.

Am observat unde este pozitionata: la o intrare. Ce era inainte de intrare? Parcarile pentru handicapati.

Responses

  1. =))

  2. asta e live blogging? 😛

  3. 🙂 nu, ajunsesem acasa cand am scris postul 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

