Publicat de: Andra | Iunie 4, 2008

Despre domeniul public

Sau cine este mai smecher decat altii.

In sectorul 3, in parcul IOR era o terasa „La tramvai” (Campia Libertatii colt cu Liviu Rebreanu). Au daramat-o, era construita pe domeniul public deci nu e voie cu chestii de-astea pe domeniul public.

Acum vin eu si intreb: trotuarul este domeniu public?

De ce Gregorys (ala de la Victoriei de pe Buzesti) isi pune mesele, scaunele si umbrelele pe domeniu public? E mai cu mot? Sau daca e in sectorul 1 se poate? Doar in sectorul 3* e interzis. Cat a dat Gregorys la Primarie? Sa dau si eu.. sa-mi fac si eu terasa langa Millenium Bank, am vazut un loc bun.

Masutele si umbrelutele ocupa 3/4 din trotuar.

*nu il sustin pe Negoita, marca PD-L & Base.

Daca am inteles eu gresit cum sta cu legile sa ma corecteze. Poate sunt eu nebuna si nu fac diferenta.

Responses

  1. No worries, in viitorul foarte apropiat cam jumate din IOR se duce. Mall si blocuri scrie pe el. „Negoiţă primarul care vă face”

  2. Esti absolut convinsa ca de-aia au darmat-o? Poate au fost alte probleme. Oricum, una e sa pui ditamai terasa pe domeniu public si alta e sa pui cateva scaune si mese (pe care le vezi in fiecare tara civilizata pe fiecare straduta). Si da, pana la urma tine de primariile de sector.

    „*nu il sustin pe Negoita, marca PD-L & Base.”
    esti psd-ista? ce ti-a facut tie Base!?

  3. Problema era ca a fost pe domeniu public.
    Da, alta e sa ocupi 3 sferturi din trotuar, e mult mai bine asa. Bine ca legea e pentru tampiti.
    Nu mi se pare civilizat sa ocupi trotuarele. Nici sa parchezi pe ele.
    Nu stiu de ce ai inteles ca-s psd-ista. puteam sa fiu si pnl-ista. sau udmr-ista. sau pc-ista. dar nu-s afiliata la nici un partid. pentru ca nu exista partide in romania, in afara de prm.
    ne face Base la toti. dar asta intr-un alt post.
    acum ca m-ai intrebat de Base sigur esti pro-Base… 🙂

  4. @Nu mi se pare civilizat sa ocupi trotuarele.
    Inseamna ca Parisienii sunt niste necivilizati (le au pe aproape fiecare strada si as putea da ex din multe alte orase ale Europei):

    @Nici sa parchezi pe ele.
    Vesnicul „in lipsa de optiuni, parchezi unde poti..”
    @Nu stiu de ce ai inteles ca-s psd-ista.
    Nu am afirmat ca ai fi, ci am intrebat din curiozitate.
    @ne face Base la toti. dar asta intr-un alt post.
    astept cu nerabdare postul asta, sunt curios de unde atata boala pe el 🙂 !
    @acum ca m-ai intrebat de Base sigur esti pro-Base…
    Da, sunt pro-Base si nu vad de ce cineva ar avea ceva cu el.

  5. Din cate stiu eu, l-au daramat pentru ca nu aveau voie cu „bodega” in parc…asa cum au facut si cu Brown Sugar si cu restul teraselor din IOR. Dar daca vor neaparat ca parcul sa fie parc, de ce mai e biserica aia acolo? …Si acum toti crestini sa sara cu gura… 🙂

  6. Ieri am vazut un magazinel de inghetata pe iarba amplasat, in IOR. E mai mititel ala, se iarta.


Lasă un răspuns

Categorii

