Publicat de: Andra | Iunie 1, 2008

Cum voi petrece de 1 iunie

Maine exista posibilitatea sa ploua. Dar sa fie si frumos. Deci o sa fie frumos sa mergem la votul plouat 🙂 Nu ma voi duce la vot, asta-i clar… pentru mine cel putin. Probabil ca multi care ma citesc (sau nu) imi vor zice: „du-te sa-ti exersezi dreptul cetatenesc, nu te lasa pe mana altora, du-te sa schimbi soarta Bucurestiului”… no shit? De cand sunt majora ( de 4 ani) m-am dus la toate votarile, buletinul meu e martor.. si ce? N-am schimbat nimic. L-am votat pe Inimaroiu, doar era din Alianta Dreptate si Adevar pentru barosani; ce-a iesit pot vedea si restul care l-au votat. La PMB nici nu stiu pe cine am votat, in orice caz nu pe „v-a castiga”.

Uitandu-ma la toti candidatii… nu pot sa votez caricaturi de oameni. De ce? Pentru ca nu-mi spune vreunul din ei ceva. Toti sunt cu partide, gasti si alte chestii. Si Oprescu e la fel. PSD-ist a fost, PSD-ist va ramane oricat de „independent” este. As fi naiva sa cred ca oricine ar castiga primariile o sa fie corect, onest, cu morala nestirbita. ORICINE! Pentru ca sunt oameni, sunt slabi si cand vad atatea oportunitati nu o sa se simta jenati ca sunt alte 2 milioane de oameni care isi vor binele lor; primarul o sa-si vrea binele lui mai intai, apoi potopul. N-ar trebui sa fie asa. Dar voi duceti-va la vot, votati cum vreti, sa nu regretati.

As vrea ca primarii sa-si vada interesele proprii, dar sa faca ceva si pentru restul tampitilor care platesc taxe, impozite si alte prostii. Fara balustrade deasupra orasului, gradini suspendate, pasaje subterane, PUZ-uri, PUG-uri si alte prostii pe care nu le vom folosi niciodata, de care nu ne vom folosi niciodata. As vrea sa primarul sa traiasca cum traiesc eu, cum traieste tanti Maria de la colt, sa vada prin ce trecem in fiecare zi, pe unde trecem in fiecare, ce hoituri mirosim de cateva ori pe saptamana, cat praf am pe par, cate dusuri fac din cauza „lucrarile de reabilitare” care nu se mai termina.

Of.. duca-se de primarie. Maine e 1 iunie! Cu toate ca mi-a trecut timpul, uneori tot copil sunt: ma uit la desene animate, ma joc, visez, sunt naiva… Merit si eu o papusica sau un ursulet imbracata geek chic :))

1 iunie inseamna pentru mine si terminarea facultatii. Ceremonia de absolvire o sa fie maine. Probabil ca nu o sa-mi placa, dar e… Ma duc. Colegii o s-or faca mai frumoasa. Sau berea de dupa. Inca 3 ani din viata mea s-au dus. Ce repede trece timpul. Nu plang dupa facultate, ci dupa timp. Trece prea repede, simt ca nu ma bucur destul de lucruri, de persoanele din viata mea, de viata… „Maturitatea” imi bate la usa. Vine cu „responsabilitati” la pachet. Mai multe decat pana acum. Ce urat… Maine o sa fiu copil. Poate nu numai, dar nu se stie…

Voi mai sunteti copii? Va mai jucati? Va doriti sa va mai jucati? Sau a pierit copilul din voi, a venit adultul sa-i ia locul?

Responses

  1. La multi ani pentru copilul din tine si un 1 iunie cu multe zambete de copil… chiar daca e zi de votare… si timpul trece ca de aia e timp 🙂 si daca nu te bucuri destul, mai ai timp sa recuperezi la acest capitol de acum incolo… niciodata nu e prea tarziu sa simti viata… anyway, somebody should tell me that too… 🙂 si felicitari pentru absolvire si bafta la licenta.

  2. Multumesc! 🙂 Multi ani tuturor. Mai am timp, dar de fiecare data cand zic asta ma gandesc ca nu am de fapt… hai sa traim! sa simtim, sa iubim, sa ne jucam, sa fim caraghiosi, sa ne balacim 🙂
    Sa fie! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

