Publicat de: hellsington | Iunie 1, 2008

360 is teh sheet!

Salutare internautzi! Hellsington are un secret. Stie ceva ce voi nu stiti. Va ascunde ceva foarte cool. E timpul sa las matza afara din sacosa (da, probabil suna mai bine in engleza).

Hai sa ne uitam la butoanele de control ale unui video normal. Am ales butoanele filmelor youtube.

Sa facem inventarul:

* un buton de play/pause

* o bara care ne zice cat s-a incarcat, cat am vazut si care te lasa sa scrolezi prin film

* timp vazut/timp total

* volum

* buton de full screen

Uimitor si totodata atat de simplu. Dar in curand invechit. Sau cel putin asa-mi place mie sa cred. Daca si tu crezi ca se poate scoate mai mult dintr-un online video, site-ul pe care o sa va trimit este teh sheet!

Filme ce plimba o camera pe un traseu predefinit dar care permit utilizatorului sa aleaga unde vrea sa se uite. Din cauza ca filmuletele sunt foarte imersive si captivante, creatorii site-ului din spatele linkului de mai jos si-au ales un nume potrivit. (recomandat unei conexiuni internet beton!)

LINK 2 SITE

Responses

  1. […] indemnul lui Hellsington mi-am blurat […]


Lasă un răspuns

Categorii

