Publicat de: Andra | Mai 31, 2008

Nu exista scapare

Responses

  1. Ba exista : remove plug-ins 😛

  2. nu am plug-in-uri; ala e spatiu’ de reclama. dar ma asteptam s-o vad pe britney in fundu’ gol, nu moaca lu’ orban 🙂

  3. Pe Britney ??? Hmmm,esti sigura ca n-ai tastat Banderas? 🙂

  4. nu ziceam ce-as vrea sa vad, ci ce ma asteptam sa vad. fiind yahu de la americani 🙂 si nu-mi place banderas 🙂

  5. Ma rog…de gustibus chit ca damele de obicei lesina dupa latino-lovers 😛
    Dar e clar acuma: ii sapa skype 😛

  6. eu lesin dupa tipi mai tinerei 🙂 dar nu ii discriminez pe cei maturi 🙂 skype e bun, pacat ca nu am prieteni care folosesc skype.

  7. pai pe versiune 9 beta de yahoo messenger nu am reclame si merge foarte bine… desigur, ai putea sa folosesti un soft care sa integreze mai multe tipuri de mess, inclusiv Yahoo. In alta ordine de ideii, e destul de logic sa-l vezi pe Orban pentru ca anunturile sunt dupa IP. Daca ai avea un proxy din State (desi asa ceva poti sa-l folosesti la ceva mult mai bun) nu ar mai aparea. Anyway, se termina campania si o sa dispara. 🙂

  8. cred ca am versiunea 7… dar nu ma deranjeaza ce versiune am.. de cele mai multe ori cand imi luam o versiune noua pt mess imi crashuia. si ma enervam si instalam versiunea veche.. asa si-acum 🙂 nu-mi bat capul cu proxy 🙂 e prea mic si dragut 🙂 (capul)
    nu cred ca bagam de seama daca nu era galbenul tipator. am ajuns sa-mi fie frica de culori :)) galben, rosu, portocaliu…


Lasă un răspuns

Categorii

