Publicat de: Andra | Mai 29, 2008

Intamplare intamplatoare

Asta-seara am fost in KFC* in Romana sa mancam ceva. Credeam ca nu gasim mese, dar surpriza, am gasit! Deja era 8 si ceva, ma gandeam ca e full. Or sunt mai multe mese de cand au renovat, ori era mai liniste azi.

Bine ca n-am stat eu la coada.. stiti cum e coada de la KFC, nu? 🙂 Imi place, de cate ori trec prin Mall, cum la Mc bate vantul si la KFC n-au aia timp sa serveasca ca lumea. Alta chestie apropos de Mc, imi place cand platesc cu cardul cum rage aia „PLATA CU CARDUL” :)) Prima oara cand am auzit-o m-am speriat, credeam ca cine stie ce-am facut de striga asa…

Revenind.. Eram la masa, cat am stat singurica… ma cam plictiseam. Langa masa noastra erau 2 tipe si un tip. Prima oara auzisem „susu e .. nu stiu cum”**… Trece un minut.. Incepe sa vorbeasca mai tare si mai clar. „Zoso…”*** „e un blog personal.. daca e urat cica e urat si cine il face si continutul”. Si alte chestii legate de blog-uri.. Mi-am zis… stau si eu linistita, sa pap si aud de bloguri :)) Deci nu mai poti sa faci nimic pentru ca auzi de bloguri.

Acum 2-3 zile ziceam ceva de Zoso, de fapt de ceva din blog, nu mai stiu ce, nici daca era de rau sau de bine… iar persoana cu care vorbeam m-a intrebat de  Zoso. M-am simtit bine atunci, inseamna ca nu-i toata lumea contaminata.

*nu ma intereseaza daca-i sanatos sau nu; sa nu va aud cu chestii moralizatoare si sfaturi. fumez, mananc, beau (cand am chef)..

**nu eram cu urechea in gura tipei ca sa aud mai bine 🙂

Responses

  1. sper ca nu a cazut, iar, „asta mic si negru care respira greu” prin vreo rapa?!?

  2. cine? 🙂

  3. ozosep?

  4. hehe 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

