Publicat de: Andra | Mai 29, 2008

24 de bebelusi pentru Oprescu

Partidul Initiativa Nationala afirma ca pe lista sustinatorilor lui Sorin Oprescu, candidat independent la Primaria Capitalei, se afla 24 de bebelusi, nascuti intre 13 si 16 aprilie 2008.

Vicepresedintele Partidului Initiativa Nationala (PIN), Lavinia Sandru, a demarat o investigatie telefonica asupra listei de sustinatori ai lui Sorin Oprescu, anunta Mediafax.

“Pe langa faptul ca nici macar 1% din cei chestionati telefonic nu recunosc ca au semnat lista de sustinere, s-a mai descoperit un fapt incredibil: 24 de sugari, nascuti in 13.04.2008, respectiv 16.04.2008, apar ca au semnat pentru sustinerea candidaturii lui Sorin Oprescu !!!”, informeaza PIN, citat de Mediafax.

Pe lista sustinatorilor lui Oprescu se afla 24 de bebelusi

Responses

  1. Eu am semnat pentru candidatura lui Oprescu desi nu ma duc la vot din ratiuni perfect logice. Dar am vrut sa ii dau sansa pe care o merita. Indiferent cum a facut rost de semnaturi, cred ca e ok sa candideze. La cate cacaturi se intampla in Bucale, putin ma intereseaza cum a facut el rost de alea. Mai ales ca inofensiv rezultatul.

  2. Si cam cine i-a dat dreptul junei Lavinia sa posteze pe internet :nume, adrese, serii si numere de buletine, CNP ? Ia sa vedem cine e de acord cu faza asta sa-si publice in continuare datele personale. V-astept 😉

  3. Asta e o noua intoxicare a PIN.
    Eu am urmarit subiectul acesta la diferite emisiuni si nu este decat o incurcatura intre coloanele din tabel.
    Unde scrie data de nastere, e trecuta data la care e luata semnatura.

  4. @moshcalifar: o fi militianca 🙂
    @Mario: probabil.
    @ailaic: si eu am semnat pentru PIN cand au fost alegerile europarlamentare. din acelasi considerent: meritau o sansa, daca-i alegea cineva, bine, daca nu.. asta e.

    Eu nu sunt impotriva sau pentru Oprescu, am dat doar ce scrie la ziar, nu am zis ca-i adevarat asta sau aia.

  5. @moshcalifar: lista de semnaturi pentru sustinerea unui candidat este publica.
    Oricum nu sunt bucurestean si nu conteaza cu cine as vota, dar as fi cam circumspect sa votez un om care propune o autostrada suspendata si care e sprijinit de Iliescu. Si bucurestenii stiu mai bine ce-si doresc. Sper sa fie si pregatiti.

  6. @Daniel: mie mi-e tot una, ca propune ceva sau nu. Toti sunt la fel, daca nu o sa fie. Cand se vad cu mana pe cascaval…Nu o sa fie ei primii care pleaca.

  7. Offtopic: Vanghelie a dat azi telefoane mobile si stickuri de memorie prin parcul Sebastian.. parca nu era voie, nu?

  8. da, am citit si eu. sa-mi dea si mie 🙂 stau in 4, dar promit ca ma duc sa-l votez daca-mi da 🙂

  9. @daniel : prietene stiam asta. Dar nu vad datele tale personale AICI.
    „Publica” nu inseamna pusa pe internet la indemana oricarui hotz, falsificator, etc.
    So…cum ramane cu spatiul public si cel privat.Cat de simplu e cunoscandu-mi TOATE datele acelea sa dai de un functionar corupt care sa-ti puna la dispozitie actele mele de proprietate ?
    PS
    Inca nu si-a postat NIMENI dintre voi datele AICI. Deci ?… 🙂

  10. @moshcalifar: daca nu stiai, exista o baza de date a POLITIEI pe net, cu toate astea(nume, adresa, seris, nr, cnp), asa ca nu-i nevoie. plus ca toti astia care fac acte false sigur sunt mana-n mana cu cel putin un politist! zic eu 🙂

  11. Ei asta-i buna, evident ca stiu, e de ani buni „la liber” pe dc++ 🙂 Fa-i download si foloseste-o pe urma spune-mi „ce” mesaj si „de la cine” primesti 🙂
    Revenind la chestii serioase : are careva dubii ca Gusa e omul „serviciilor” ?

  12. @moshcalifar: stiu si ce, de la cine primesc.. dar nu mi-au spart usa, am sters-o repede 🙂 dar a fost utila informatia 🙂 daca aveam proxy nu ma speriam 🙂

    Gusa e un traseist politic, se duce unde e mai bine, cum ii sufla vantul sau altcineva. Nu am nici un respect pentru el. E ipocrit: zice ca el nu e o curva a partidelor, dar a fost pe la mai multe.


Lasă un răspuns

Categorii

