Publicat de: Andra | Mai 23, 2008

Ce n-as fi vrut sa mai vad

Copilaria mea in mare parte a fost frumoasa. Au fost niste conuri de umbra, dar pe atunci nu prea intelegeam unele chestii. Ma jucam cu papusile, impreuna cu fetele din bloc, ma jucam „tara, tara, vrem ostasi”, saream coarda, un sotron mic in fata blocului s.a.

Dar de cele mai multe ori ma jucam, impreuna cu fetele cu care am copilarit, cu papusile in parc (Parcul Copiilor, de langa Parcul Tineretului-pe vremea aia). Ne luam o traista plina de Barbies si Kens, o paturica si mult entuziasm! La varsta aceea mi se parea totul minunat, frumos, nu aveam prea multe griji. Dar… la un moment dat s-a intamplat o chestie urata, cu toate ca nu intelegeam exact despre ce e vorba, stiam totusi ca e urata, poate din instinct. Nu mai stiu exact numarul barbatilor de varsta a treia care si-o freca-o stand pe banca si uitandu-se la noi cum ne jucam. Nici nu stiu daca am stat sa numar, dar stiu ca au fost ceva. Da, prin freca-o inteleg ca si-o lua la laba. Era chiar un bosorog care si-o lua-n palma chiar cand mergea cu bicicleta. Evident, ca vedeam eroarea umana ce facea strangeam in fuga paturicile, papuselele, inocenta si fugeam cat ne tineau picioarele. Asta se intampla prin ’93-’94. Eram prea mici atunci ca sa intelegem pe deplin ce fac cretinoizii aia, dar pe parcursul anilor mi-am dat eu seama ce si cum. Parintilor nu le-am spus, din rusine, tampenie, naivitate, nu stiu… Norocul nostru a fost ca nu am patit nimic, nu ne-a atins nici unul din pedofilii aia; inocenta noastra a fost salvata, in ciuda timpurilor vitrege.

Peste ani, acum in 2008, cand credeam ca totusi n-o sa fiu agresata sexual nici fizic, nici vizual, mi-a intors un tampit sperantele. Ieri, mergeam cu 381 spre Victoriei. 381 intoarce la Victoriei, deci se cam elibereaza si am vrut sa cobor pe partea cu cladirea Orange. Mai bine nu imi doream asta… Si stateam pe unul din scaunele din spate (alea 3); cine a mers cu masinile noi stiu ca pe stanga, cum stai pe scaunul din spate, sunt 4 scaune, 2 cu fata, 2 cu spatele (in functie de directia de mers)… iar pe unul din acele 4 scaune, se aseaza un tip (eram singurii din spate), stand cu fata la mine… eu nu prea eram atenta la el, nu ma interesa, ma uitam pe geam (ma minunam de tampitii care parcheaza in Victoriei), dar la un moment dat vad ce face tipul… va zic sigur ca nu se scarpina in buric; si-o lua frenetic in palma! Mi-am intors RAPID privirea spre geam, imi doream foarte mult sa se opreasca masina si sa cobor atunci, dar a trebuit inca 20 de secunde sa stau acolo. Eram… nu stiu cum sa va spun… uluita, socata, stupefiata… ramasesem perplex! 20 de secunde au trecut… extraordinar de greu! Cand am coborat, se daduse jos de pe scaun, statea pe culoar… avea tupeul sa se uite la mine; probabil voia sa-mi dea numarul de telefon sa-i mai cer un session. Avea maxim 25 de ani. Trebuia sa fac ceva la Victoriei, inainte sa ma intalnesc cu cineva, dar mi-a iesit din cap, n-am mai facut nimic, am tras cateva guri de aer poluat…

Am avut.. noroc, cred, nu m-a atins… si nu mi-a facut nimic fizic. Cu toate ca vizual mi-a fost de ajuns.

Stimati labagii de ocazie, daca vedeti cumva o tipa si vreti sa v-o frecati, mergeti acasa si faceti-o in dormitor, in intuneric. Nu ma excita nici macar ideea sa va vad cum v-o luati la stors.

Credeti sau nu, asa s-a intamplat… ce viata am. Azi un coleg spunea „cum dracu de vedeti, voi fetele, chestii de astea?”. Pai daca labagii sunt heterosexuali (aia vazuti de fete)… fetele trebuie sa vada, nu?

Responses

  1. trebuie

  2. naspa faza…

  3. Cand imi aduc aminte de copilarie 😉

  4. Ce frumos era, fara griji, fara stres…..ehe, alta viata.

  5. Si lu sormea i s-a intamplat ceva asemanator. Era pe scarile rulante de la Unirii, dintre magistrale, si era doar ea cu unu care era in fata ei. Eh, nenea s-a intors cu fata la ea si a inceput sa si-o frece. Moment in care sormea s-a intors cu spatele la el…si atat. A luat-o la pas, si a scapat de el. 😐 Oameni terminati…distrusi!

  6. Daca eram si eu prin masina si vedeam, ii masuram fatza cu ghetele mele Timberland masura 45

  7. @Stefan: probabil.
    @herminedirt: yeah, i know
    @Petrisor: vremuri 🙂
    @drag0sh: de acord cu tine!
    @ailaic: daca-l mai vad te chem!

  8. pentru a evita ca aceste lucruri să se întâmple din nou ai două opţiuni… însă amândouă sunt naşpa:

    1) fie te muţi din bucureşti;
    2) fie îţi iei maşină:

    cât despre parcuri, la cum eveoluează bucureştiul, mai mult ca sigur le vor desfiinţa în vreo 10 ani.

  9. Buna Andra. Ce faci? Vezi ca incerc sa -ti trimit un mail dar nu pot si am recurs aici sa-ti comunic. Am vazut, multam mul :), ramane sa vb mai tarziu

  10. Nu stiu ce rahat are yahoo-ul ala, merci inca odata. 😉

  11. @PEtrisor: si eu imi verificam de zor mail-ul! 🙂 asteptam un semn, o vorba, voiam sa vad ca esti de acord 🙂 poate discutam live si de alte chestii legate de stii tu ce. 🙂

  12. Buna Andra, da, vb azi, nu te-am uitat, numai ca nu-mi merhe yahoo pe net-ul de la Vodafone. Te contactez pe la 4. Sper sa pot. Tu ce faci? Cum ti s-a parut eurovision

  13. Zi mersi ca nu si-a dat nimeni drumul pe pantalonii tai in autobuz

  14. da, ar trebui sa zic merci ca nu ma calca niste tampiti cu masina pe trotuar, ca nu ma violeaza nimeni in propria casa, ca nu ma bate pe strada; da, ar trebui sa zic merci.

  15. tare as vrea sa stiu cel mai bun mod de a reactiona in asa situatie 😦 mi s-a intamplat si mie (si cum sunt eu norocoasa, nu o data) si automat am intors privirea. dupa, as fi vrut sa fi avut prezenta de spirit sa-i zic vreo doua…nu pot decat sa le urez sa-si prinda organu’ intre usile de la autobuz!

  16. Mie imi place de ailac ca tare curajos ii el. Eu n-as lovi un labagiu, as rade de el si de femeia la care-si face laba, pentru ca n-are curaj sa-i zica nimic 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

