Publicat de: Andra | Mai 21, 2008

Lumina de la Casa Poporului

Azi-noapte, pe la 1, inainte sa ma culc am iesit un pic pe balcon. Am luat un pic de aer, m-am afumat cu o tigara, am mai auzit cainii latrand… si m-am uitat la Casa Poporului. Cand e cald si ies pe balcon, mereu ma uit la Casa Poporului.. sincer, e prea mare sa nu o iau in campul meu vizual 🙂 Cam de fiecare data vad lumini aprinse la etajele superioare. Aseara la fel. Ma gandesc… asta e protocolul SPP-ului? Sau uita astia luminile aprinse, ca doar nu platesc ei… Stand sa te gandesti, un bec/neon nu consuma mult, la un apartament de 2 camere, dar la ditamai Casa… cred ca se consuma ceva.

Chestia ciudata a fost azi-noapte… La fel, lumini aprinse, dar la o fereastra era cineva (presupun!) care dadea flash-uri… initial nu m-am prins. Dupa cateva moment de wtf?! am ajuns la concluzia ca cineva comunica prin codul Morse. Asta a fost prima data cand imi doream sa stiu codul Morse 🙂 Poate zicea ceva important… O mai fi stat cineva peste noapte in Casa Poporului? 🙂

*poza este proasta, n-am altceva mai bun momentan 🙂 asta vad eu din balcon.

Responses

  1. Nu stiu daca stii, insa pe casa poporului e o terasa super tare. E posibil ca de acolo sa vina lumina. Au si proiectoare (de ex la noaptea muzeelor au pus filme de skate/snow)
    Hmm, si eu vad casa poporului de unde stau, poate suntem vecini :p

  2. o fi terasa, dar lumina venea de la o fereastra. din dreapta cum te uiti la casa. in tineretului imi fac veacul:)
    p.s. daca suntem vecini poti sa dai in mine cu OO mai repede 🙂

  3. De ce, esti gay? 🙂
    Chill, stau in partea cealalta a „casei” pe 13.

  4. nu, dar cred ca ai gasi tu motive:P as fi vrut sa fiu gay, dar cu femeile nu poti avea o relatie normala :)) shhh.. sa nu mai spui la nimeni 🙂
    deci nu vezi flash=urile astora 🙂 ieri m-am culcat devreme, dar oricum erau spoturi pe ea, era luminata toata.

  5. probabil că rămăsese Vadim să o căute pe Miţura care s-a rătăcit căutând un WC =))

  6. pai daca face… pipiiii :)) este credibil 🙂

  7. nu andra, in tine as arunca cu flori 😉 😛


Lasă un răspuns

Categorii

