Publicat de: Andra | Mai 16, 2008

Bloggeri de cacat

Sincer, (si se poate vedea si cu ochiul liber) nu sunt in contact cu blog-ul decat de putina vreme, dar citesc blog-uri de ceva vreme. Nu m-a interesat in mod direct fenomenul asta pana de curand. Ma limitam sa citesc, sa vorbesc singura, pentru mine. Poate in unele momente nici nu aveam chef sa scriu. Nici nu stiu ce mi-a venit sa scriu acum. Poate-i bine, poate-i rau, nu mai conteaza, o fac si gata! Dupa ce am trecut de inceputul bloggingului vine Tuca si da cu rahat in bloggeri. M-am simtit, ce sa zic, doar nu-s Ciutacu sau Petreanu (fiind tot de la trustul Intact). Prin urmare m-am masturbat, ce puteam face, m-am simtit prinsa cu degetele in dulceata 🙂 Si s-au linistit apele. Dupa cateva zile il citesc pe Proclet (si nu numai) si imi dau seama ca bloggerii ajung sa fie de acord cu Tuca. Asta e… doar e formator de opinii… de rahat. Sa nu intelegeti gresit, treaba lor ce cred. Eu tot cu degetelele in dulceata. Si-am tot gasit bloggeri care „e” cunoscuti sau nu, snobi! Nu cred ca ma insel, eu nu gresesc niciodata. Pentru ca nici Tuca, nici altii nu au dat nume de „onanisti” nici eu nu dau nume de snobi, oricum la cat de frumosi is ei au trafic destul.

Ma enerveaza bloggerii snobi. Si snobii in general. Momentan bloggerii snobi. Pe langa faptul ca Gigi (numele de cod al primului blogger) este narcisist, este snob. Are blog-ul plin de reclame, concursuri si alte chestii care ajuta la marketingul „fara numar”; face bani (d’oh) din blog, dar il enerveaza ciumpalacii care ‘e’ bloggeri si incep si ei un blog pentru a face bani, blog-ul lui din fasa fiind pentru, cu si despre reclama/e. Blogerul incepator care vrea sa faca bani din blog este naspa, de cacat, plin de harfe si paduchi (in viziunea mizerabila a lui Gigi). Desi logica mea fiind cam saraca, deduc totusi ca Gigi este de rahat/un rahat.

Analiza cazului doi este… Meme. Are bube, e ultras, in liceu la 20 si ceva de ani si e blogger, bineinteles. Ii plac telefoanele scumpe, fotbalul (doar e ultras) si sa scrie pe blog, unde-si poate expune parerile si ideile redundante. Bineinteles ca nu-i plac „onanistii” care au blog si isi dau si ei cu parerea pe alte bloguri cunoscute, fac si ei conversatie, se contrazic pe diverse teme. E rau sa ai propria parerea.. si personala. Pentru Meme, sa ai blog pe wordpress sau blogspot e o rusine! tre’ sa ai domeniu tau, gen memefuterepede.org; ce-i aia sa ai blog moca?! rusine!! Si mie, nu? Da, ma duc 5 minute pe coji de nuca. O sa spune si de 3 ori „Tatal nostru”. Meme este u-n destept, onanistii care comenteaza/au blog este prosti pentru ca comenteaza. Meme est-e un destept, scri-e pentru destept-i; no sa se lase doborat de onanistii perturbator-i de blogging destept*. Bravo lui! Matracucile si onanistii ii citesc blogul, el comenteaza articolele lui Zoso** sau mai stiu io care (ma scuzati, nu stiu alt bloger cunoscut), ii creste traficul. Deci Meme este un onanist prost, comentator de gunoi.

Orice asemanare cu personaje rupte din realitate/blogosfera nu este deloc pur intamplatoare.

*Nu-mi scuzati greselile gramaticale. Am scris in asa fel incat sa inteleaga si Meme ce-am vrut sa zic.

**Probabil ca Zoso o sa comenteze/macar se va uita peste postul meu in portiunea unde apare numele lui. Nu zic ca ma citeste pe mine Zoso. LOL! Oricum eu credeam ca-i un fost coleg de liceu si din motivul asta am refuzat multa vreme sa-l citesc. Deci… Zoso ori gugaleste numele ori are vreun aparat sofisticat care-i spune ca a aparut „zoso” in nu stiu ce post; cred asta pentru ca pe orice blog pe care-l citesc cand apare „zoso” apare si Zoso.

Responses

  1. http://blogsearch.google.com/blogsearch?hl=en&q=zoso&ie=UTF-8&scoring=d

    mai greu sa fim colegi, eu am terminat scoala acum 8 ani.

  2. […] De aici. […]

  3. „Cu degetele în dulceaţă”? LOL!!!

  4. Gramo?

  5. Cam retardat zoso ala … ultimu cretin … :))

    Vai de capu lui de avortat care isi rupe gatu pe munte =)))))

  6. imi place articolul tau 🙂

  7. eu, avortat e copilul mamei dvs.

  8. Eu recunosc că sunt onanist, dar am ajuns astfel din pricina frustrării…

  9. Oha, tare comentariu 😉

  10. Intr-adevar, Zoso este cel mai frustrat blogger

  11. lasa mane, cel putin eu nu fac spam, ca tine.

  12. „Ma enerveaza bloggerii snobi.”

    dar bloggerii care arunca vorbe grele in cur cu limba nu te enerveaza?

    „Prin urmare m-am masturbat, ce puteam face, m-am simtit prinsa cu degetele in dulceata Si s-au linistit apele.”

    …pina cind mai vrei o data. folosesti gel? 🙂

  13. @Zoso: nu facusem un reasearch privind viata ta ca sa stiu aproximativ ce varsta ai.
    @INconstantIN: nu-i asa? 🙂
    @dadatroll: nu.
    @eu: if you say so.
    @Christian: merci? 🙂
    @Vania: e sanatos, nu-ti face griji 🙂
    @Petrisor: nu stiu inca. timpul le rezolva pe toate 🙂
    @un psd-ist inrait: imi fac carare pe dreapta. freza rezista.

  14. @Zoso

    Nu mai fi asa suparat pe viata. Tot ai senzatia ca ti-o iau altii inainte

  15. @andra

    Multi „intelectuali” am vazut pe bloggeria asta, mai ales zoso, se dau mari IT-isti , cunoscatori de yahoo si de google, se dau buricul pamantului.

  16. …….de stratetii media, au niste articole pe pblogurile lor de se cred patapievici sau frustratul de Liiceanu. Acum am vazut o smecherie la eu. Am observat ca politica unor „deontologi” de bloggerie nu mai raspund la comentarii, vezi tu Doamne…..

  17. @Petrisor: eu am vazut si in alte parti; sincer de-aia nu mai pot io ca stie xulescu mai multe despre google decat mine… ma multumesc sa stiu despre Nae Ionescu, Eliade sau Augustin. Si sper ca nu-s io deontoloaga 🙂

  18. @Andra

    Pe aproape 😆

  19. andra, ce sa mai, te-a dat pe spate petrisor cu cunostintele lui si imposibilitatea de a se exprima intr-un singur mesaj. acum va trebui sa ii cedezi.

  20. Zoso, frate.. dar tu.. tu nu ai viata? Sociala adica.. Mai iesi din casa, lasa-l in cacat de blog. Mi se pare penibil cum raspunzi tu acuzatiilor de pe orishice blog. A classic: GET A LIFE (ar fii inteligent din partea ta sa nu imi raspunzi)

  21. lol…you bet !!!
    j.

  22. Ba da.

  23. hai plangi

  24. Dar dulceaţa e de calitate ? e de piersici sau vişine ? 🙂

  25. […] cu aceeasi forta, s-ar putea sa va placa. Cum scrie, vreau sa spun. Animalelor. Articolul numit Bloggeri de cacat m-a umplut de incantare. Apoi m-am dus sa mai bat o laba (avea dreptate […]

  26. ei su am site ul plin de reclame dar nu fac nici un leu de pe urma lor.imi plac ca sunt colorate asa si frumoase …tare bine mai stau ,ele,pe blogul meu.:D

  27. @Zoso

    Stiu ca te-am eclipsat 😉

  28. @Zoso: are cine sa am dea pe spate.
    @Ailaic: speram sa vorbesti cu/despre mine, nu cu/despre Zoso 🙂
    @windwhisperer: ce anume?
    @dadatroll: daca zici tu. eu zic ca nu 🙂
    @redrufio: not.
    @Calibro: este super!
    @HD: f. bine 🙂
    @Petrisor: hehe 🙂

  29. ailaic, toti cocalarii cu bataturi in palma sunt buni de dat sfaturi pe care ei nu le urmeaza.
    plus ca sfaturile astea vin in special de la gigei care sunt calare pe blogul meu mai ceva ca mine, deci au viata sociala mai putina ca a mea.
    uite, daca vrei exemplu, ia-l pe idiotul de dadatroll, care are idei putine si fixe.

    andra, incercam sa fiu amuzant. nu prea mi-a iesit, ca dovada, petrisor nu s-a prins. si a cazut.

  30. […] ca este cam complexat, ii este frica sa nu i-o ia altii inainte, i-am citit comentariile lui de pe blogul Andrei, se da mare intelectual, se da iar patapievici. Cica el este mare analist media,  se da el singur […]

  31. @Andra

    am uitat sa-ti spun: felicitari pentru comentariu. Poate dai si altor bloggeri idei 😆

  32. cite adevaruri pe cm patrat de text… si nu glumesc. din nefericire, mai sint si alte exemplare (nefericite) de bloggeri – snobi sau naspa. din fericire, e posibil ca tu sa nu-i cunosti. din fericire pentru tine, spuneam.
    PS: e adevarat si ca ar fi cel putin ciudat sa incepem sa scriem si texte despre bloggerii care ne plac. ar parea penibil. cred…

  33. @Zoso: nici mie nu prea-mi ies glumele cand vreau.
    @Petrisor: multumesc… dar nu stiu la ce te referi. Cafea lipsa.
    @gadjodillo: personal nu-i cunosc, nici ei pe mine, dar i-am vazut/observat si nu cred ca sunt in stare sa verbalizeze fata-n fata. poti sa scrii si ceva laudativ fara sa fii penibil. daca esti obiectiv.

  34. atat timp cat un bloger genereaza reactie scopul lui este atins. cea mai buna modalitate de a participa la stoparea unui curent care nu-ti este „simpatic” este sa nu ai o reactie vizibila.

  35. Yup.. ce nu bagi in seama, se uita.

  36. Dar gem ? E şi de ăla ?

  37. @Zoso

    Mai baiatule, esti asa entuziasmat. Asa este, la tine nu ma prind ca nu prea se poate……esti de neinteles

  38. mane, n-ai niste posturi de 2 randuri sa le pui taguri? de ce pierzi vremea pe aici?

  39. recunosc , nici mie nu.mi agreeaza sinapsa la musiu sozo, mais recunosc, il a dit la veritas,
    …dadatroll ie cretin, really

  40. Zozo, succes în continuare ca blogger, ăştia nu vor nici gem, nici dulceaţă. Aşa e dacă ai acadeaua în gură.

  41. @Calibro: asa e. candy sux.
    @mangaloy: nu cunosc, nu ma pronunt 🙂

  42. […] inspirata din acest post Posted in Uncategorized. Tags: blog, bloggeri, fun, legende, povesti, […]

  43. legat de scandalul initiat de Tuca… am ramas indiferent.. practic e prima oara cand scriu de asta… pana la urma e opinia lui ne convine sau nu aste este

  44. Nu pe bune.

  45. @lucisavu: si asta e opinia mea fie ca va convine sau nu 🙂

  46. ai scris frumos…cred ca ai putea as faci o analiza mai amanuntita 😉
    oricum, mirosul bantuie comentariile 🙂

  47. Acid blog.ul tau. Ce te-a suparat atat de tare incat sa -l scri?

  48. @unuzero: intr-o zi:)
    @tezeu: nimic in special.

  49. adevarat zoso nu face spam…akm cine vrea ii citeste blogul ..cine nu vrea nu vrea….mai sunt bloguri de citit

  50. rectific, dadatroll nu ie cretin.

  51. de ce? 🙂
    of, zi-mi! ce te-a facut sa te razgandesti? 🙂

  52. ie doar logorheic, adicăcu rge limbajul din iel. are limbarniţă.

  53. cita gilceava fara rost…nu-i mai bine sa ignori pe cel ce nu-ti convine? e loc pt toti…

  54. am ignorat de atunci incolo 🙂 de fapt am uitat. dar toata lumea face studii, am facut si eu 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

