Publicat de: Andra | Mai 13, 2008

Ma enerveaza

Ma enerveaza babele din masina care incep sa-ti dea lectii despre multe chestii (cum sa te imbraci, cum sa stai in masina, cum sa iti tii mainile, unde sa te duci la piata s.a.). Hint: NU MA INTERESEAZA! Ori am invatat deja, ori nu ma intereseaza; imi omorati ziua buna degeaba. Poate stiu eu mai multe si as putea sa va invat, macar sa ma ascultati.
Ma enerveaza Politia Rutiera si soferii. Primii pentru ca dau carnetul oricarui tampit, bolnav psihic, oligofren. Soferii ma enerveaza pentru ca-s tampiti, bolnavi psihic si oligofreni. Nu mai pot sa trec pe verde pentru ca vine o putza bleaga cu un harb sa ma faca pamant de flori. Ba se inghesuie in intersectie si blocheaza toata intersectia, ba o iau pe linia de tramvai ca-s ei mai smecheri si ii lasa pe fraieri sa stea la coada. IDIOTI!
Ma enerveaza mamele (dar si oamenii in general) care se plang ca in Bucuresti nu e curat, nimeni nu face curatenie, primarului nu-i pasa (nu zic ca asta n-ar fi adevarat), oamenii sunt nesimtiti… si dupa un speech plin de injurii ii desface copilului o banana si arunca coaja pe jos. Pai cum sa fie curat daca TU esti o nesimtita si jumatate?! Daca nu pastrezi curat nu o sa ai curat! NESIMTITO! Eu am plin ghiozdanul/geanta de mizerii pentru ca nu am unde sa le arunc, dar nu le arunc unde vad cu ochii. Le tin in geanta si le arunc cand gasesc un cos sau acasa. E greu, stiu…
Ma enerveaza tampitul de Tariceanu, Garda de Mediu si taxele lor de mediu! Sa fac ceva pe ele si pe capul vostru de destepti si furaciosi ce sunteti! Vai, am pus taxa de mediu ca sa facem mediu mai frumos si sa punem copacei si sa ne plimbam noi cu jeepanele prin orase ca sa mai poluam si noi putin, ca doar nu putem sa-i lasam pe taranoii cu jeepane sa polueze singuri. DUCETI-VA dracu! Ne mancati banii DEGEABA! N-am vazut sa puneti macar UN copac in Bucuresti. Doar se toarna betoane. Sa va intoxice jeepanele, panaramelor!
Ma enerveaza desteptii astia de la RATB care lucreaza la liniile de tramvai. Si nu ma enerveaza pt ca lucreaza… pur si simplu, ci ma enerveaza ca lucreaza pe acelasi traseu de 5 ori in 3 ani!! Ma refer la linia lui 19 care a fost scoasa, mutata, suspendata, intoarsa pe toate partile; acum merge 619 in locul ei. Sa-i ia… cu liniile lor.
Ma enerveaza (iar) mamele… alea care se plang ca , vai, fumezi si vine fumul spre plod. HINT: du-te-n parc cu el nu il mai aduce in Mall/Restaurante/Fast-food-uri. Deci saracutul plod inhaleaza fum si nu e bine, dar trebuie sa pape de la fast-food pentru ca e sanatos, maica-sii ii e lene sa gateasca sau nu stie sa gateasca. Si tot eu sunt aia diabolica pentru ca fumez. Macar nu fac copii sa-mi bat joc de ei.
Ma enerveaza cocalarii din masini/tramvaie care asculta muzica pe telefoane, in special manele. Si nu asculta in surdina, ce-i aia?! Tre’ sa fie tare sa-i auda toata lumea ca are mobil de fitze si asculta cum il mai doare pe unul inima sau cum are numai dusmani si il invidiaza pentru lantul coclit de la bicicleta. Du-te tare, manelist idiot! Nu ma intereseaza abjectiile tale. Bineinteles ca majoritatea sunt molari (oameni care merg in mall sa-si arate ochelarii de soare D&G noaptea).
MA ENERVEAZA „oamenii” de jos (mi-e greu sa ii las fara ghilimele) care asculta manele la 2 dupa-amiaza, 8 seara, 1 noaptea… eu cand mai invat?! Nu vreau sa vand flori, vreau sa invat! Dar nu… tre’ sa-mi spargeti timpanele cu manele si cu aolituri, manca-v-ar cainii!

Ma enervez… iau o tigara. Poate ma linistesc.

LE: Cica anuleaza taxa de prima inmatriculare. Via Antena 3

LE: apropos de mamici tampite, mi-am adus aminte ca am vazut asta pe pitzipoanca.

Responses

  1. si daca te enervezi rezolvi ceva sau e doar un mod de a te descarca?

  2. @Stefan: si daca as sta pasiva ce-as rezolva? nu e in firea mea sa nu ma enervez. asa-s construita. ma si descarc dupa ce ma enervez. 🙂

  3. cum adica „asa-s construita” sau e doar o alta reactie?

  4. @Stefan: ‘asa-s construita’=asta este firea mea.

  5. „asta este firea mea” nu crezi ca asta e doar raspunsul simplu pe care il dam fara sa stam pe ganduri?

  6. @Stefan: mai multe intamplari au dus sa fiu asa cum sunt. bune, rele, foarte rele, lucruri care nu voiam sa mi se intample. poate ‘simplu’ e tot ce mai acceptam azi. ‘simplu’ e usor si convenabil pentru toti. ‘simplu’ e mai interesant sau plictisitor, intotdeauna pe intelesul oricui.

  7. si atunci faptul ca sta „in firea mea” sa m enervez nu este pentru ca “asa-s construita” si n-am ce sa fac ci pentru ca asa vreau sa fiu, dar e mai simplu sa fie „in firea mea”. 🙂

  8. Ok 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

