Publicat de: Andra | Mai 9, 2008

Ma masturbez

Da, ati citit bine. Ma masturbez si sunt meschina.Si-mi place. Dar nu sunt egoista, cand ma masturbez las pe toata lumea sa vada. N-am innebunit, inca, sunt doar intr-un jemanfishism total. Sunt indignata de reactia ticaloasa si mizerabila a lu’ Tuca. Cu toate ca mi-era simpatic, acum nu cred ca o sa-l mai citesc vreodata. Probabil ca a ajuns intr-o criza intre 2 varste si este invidios pe lucruri noi, tinerete si franchete.

Deci ma masturbez filozofand despre neinspiratiunea mea facand banalitati si dandu-ma victima a sistemului pentru ca mor de foame si nu am tzatze ca sa apar in playboy si sa fac pe lara croft, ma masturbez in anonimat, dar vreau sa fiu vedeta cu poza mea intelectuala si sexi. Imi masturbez ideile incoerente pe lipsa mea de imaginatie, fara sa le pot rupe din mediocritatea lor innebunitoare.

Motivul masturbarii mele:

Marius Tuca: despre bloggeri

Nu dau link-ul editorialului din Jurnalul. Gasiti-l. Daca vreti.

LE: prevad ca Tuca o sa faca ca Iliescu: zice ca bloggerii ‘e rahat’ si peste juma’ de an, un an o sa-si traga blog… ca sa intre in tagma de el scuipata cu atata bucurie.

Responses

  1. Mama ce titlu 😆
    Stau si ma gandesc ce-a fost in capul lui. Cred ca a baut o cafea prea dulce 😉

  2. Pai de ce sa mai neg? Daca m-a prins, m-a prins 🙂

  3. daca noi ne masturbam, tuca a luat-o la muie, si inca o ia, pentru o picatura de popularitate.

  4. amin 🙂

  5. Vroiam sa las un comentariu dar nu am talent, nici imaginatie, sunt un frustrat ……………

  6. welcome to the club!

  7. intrebare mai indiscreta:si iti place?:P

  8. Cred ca dupa ce-ai citit titlul ti-a scazut vederea 🙂 Printre primele propozitii am zis ca-mi place 😀 dar te rog sa intelegi metafora, da? 🙂

  9. Cred ca si eu ma masturbez – in spatiul semi-public al blogului meu. Si mai cred ca Tuca va plati scump iesirea asta. Pentru ca majoritatea celor care-l tin de mare moderator au bloguri. Nu vreau sa zic ca toti blogarii il iubesc, ci doar ca publicul lui tinta nu sint oligofrenii, manelistii si telenovelistele. Ci un public mediu. Pe care acum l-a jignit de moarte. Acum citeva zile, Cornel Ivanciuc a facut aceeasi greseala. Am scris un text despre asta. Suparat rau:)

  10. Andra: Cat pe ce sa rosesc. Bine ca n-am vazut decat putin din activitatea ta 😛 . PS Am inteles metafora, dar e cam dura.

  11. @gadjodillo: foarte bine faci. E sanatos.
    @Tiberiu: N-am fost destul de dura daca n-ai rosit de tot 🙂 Sincer, de multe ori ma abtin sa spun unele chestii pentru ca asa sunt eu, mai cu bun simt (uneori) sau nu vreau samanta de scandal. Chestiile la care ma refer n-au legatura cu flegma lui Tuca, dar s-au adunat. Si sincer nu ma asteptam de la Tuca. Aveam alta parere. Si oricum e ceva normal. Ma refer la masturbarea intelectuala pe care o intreprinde lumea zi de zi. 🙂

  12. :)))
    Sa fiu singurul partial de-acord cu dl’ Tuca!? Insa nu intru-totul: „neînţeleşi, dar mai ales frustraţi,”. Eu sunt convins ca e absolut ok sa fi frustrat, de fapt esti cretin cu prea multi bani si generator de frustrari daca nu esti frustrat. Cum altfel sa fi? Bucuros de mintile mediocre si jegul din jur!? (si aici domnul Tuca ar zice ca ma victimizez, dar nu.. am generalizat cat am putut si sunt convins ca ar fi de-acord).
    Majoritatea blogurilor sunt despre nimic.(punct). Apreciez un blog cu substanta din care pot trage niste concluzii (in caz ca este format din pareri sau intamplari personale) sau informativ (de genul: eveniment sambata la Fabrica, canta Austin si Kidjha, sau „uite un film bun” si argumentat 🙂 ). Insa majoritatea sunt despre kk maca.
    Mai are dreptate si in privinta multor bloggeri care daca ies la lumina se sperie soarele de ei ! Vezi cel mai cunoscut blogger de la noi, si anume Zoso, care arata ca saracu’ cameraman de la cluj care a primit o bordura-n fata.
    Dar ce imi place, ca domnul Tuca este la randul lui frustrat! De catre bloggeri! Cum? Nu mai conteaza doar parerea lui din rubrica din ziar? Nu mai conteaza doar gandurile proprii din rubrica personala unde isi asterne frustrarile fata de sistem? Cine sunteti voi, bloggerii, sa va expuneti parerea si frustrarile!? Nici cu scara nu-i poti ajunge la nas din punctul asta de vedere.. Sunt convins ca el este FRUSTRAT ca iata, nu mai conteaza doar parerea lui si oricine are libertatea sa-si exprime frustrarile.
    Concluzie (si-asa am scris prea mult si nu imi sta in caracter):
    Domnul Tuca este frustrat, si 2, dl. Tuca este CEL MAI MARE BLOGGER. Diferenta e ca el o face intr-un ziar public, zilnic, pe cand ceilalti pe net.
    Ooooh, mr. Tuca, are we nervous because of competition?
    Btw, incercati sa fiti obiectivi, nu va mai lasati neaparat lezati de orice afirmatia a vreunui pseudo-cunoscuct, poate nu se aplica si in cazul vostru.
    Btw 2, DOAR PAREREA MEA CONTEAZA (aka, a lui Tuca 🙂 )

  13. Este vorba de Marketing aici copii 😉

  14. don’t care. s-o vanda pe nevasta-sa!

  15. de ce va chinuiti sa-l cititi pe tuca si mai ales de ce-i dati atentie? pesene isi freaca miinile de bucurie de cit a fost citat. dai-l in gitul ma-sii de handibel.

  16. nu ma chinui, nu e asa de greu de citit 🙂

  17. Stai linistita, e normal sa te masturbezi, chiar daca fetele nu se masturbeaza la fel de des ca baietii, au si ele nevoi personale, etc. Felicitari totusi ca recunosti. Parol!

  18. Proclet: ma bucur ca ai citit numai titlul postului 🙂

  19. Nu, nu am citit doar titlul post-ului.

  20. @ailaic: esti cam superficial… ce conteaza cum arata un blogger/orice alt om daca are pareri pertinente, il duce capul si e OM? sa nu-ntelegi ca il apar pe Zoso, doamne fereste.
    @proclet: si-ai inteles ce-ai vrut tu 🙂 e ok 🙂

  21. @andra
    Scoti din context ce am zis!
    I-am dat dreptate lui Tuca in cazul Zoso, in sensul ca arata urat. Nu am zis ca nu ar avea pareri pertinente sau ca nu il duce capul. Probabil e ok omul, eu doar i-am dat dreptate lu’ ala la una din afirmatii
    Heiii, cine e superficial!? Sau citim texte superficial? Probabil e vina mea ca am scris prea mult. Poate ca sunt multe lucruri, dar superficial nu.

  22. @ailaic: asa mi-ai lasat impresia. cel putin asa am inteles din ce-ai zis, ducandu-ma cu gandul la ce ti-am zis. poate si eu sunt superficiala, dar asta e, suntem oameni. nu ai nici o vina, nu mai fi asa 🙂

  23. Mama ce titlu! ramasesem blocat, dar am citit pana la sfarsit si am inteles „metafora” 😀

  24. @Mario: ma bucur ca ti-ai revenit 🙂

  25. ceea ce nu si-a dat seama Tuca este ca toata activitatea oamenilor este bazata pe impresie. Nu putem sa straim fara. Scrisul, asa cum il realizeaza el, are ratiune economica si conteaza atat timp cat provoaca o reactia ca cea din acest blog. Scrisul, dupa cum spune Cristian Tudor Popescu in emisiunea Nocturne, este moral doar atunci cand este exercitat cu destinatie personala (ca sa-ti aduci aminte ce ai de facut, …). Altfel, scrisul si modul in care ne manifestam sunt modalitati prin care noi reusim sa supravietuim in contextul social de care nu putem sa fugim.

  26. Stefan, cred ca si-a dat seama si pe asta a mizat.

  27. atunci poate trebuie sa privim altfel articolul. Exista posibilitatea ca el sa f incercat doar generarea unui curent de analiza a pozitiei blogerului in comunitatea online si in acelasi timp auto-analiza. In aceasta situatie faptul ca, jurnalistic, a vorbit in general, fara sa poata masura ce critica, doar pentru a genera o astfel de reactie este laudabil.

  28. EL e dumnezeu, nu are nevoie de analiza. Nu a particularizat pentru ca si-ar fi luat cativa pumni noaptea, cand iesea din masina 🙂

  29. m refeream la auto-analiza din partea blogerilor

  30. prea porc marius tuca asta .eu si inca cateva persoane am venit cu o initiativa de al ajuta pe mariu s tuca sa devina onanistul nr 1 pe google. ( http://hiddendesires.wordpress.com/2008/05/11/marius-tuca-onanist-salbatic/ )

  31. omu` a reusit sa se dea de gol… si eu fac la fel cand simt ca bubui de nervi…ma simt ca un cos sub piele ghiftuit de puroi… si cand imi fac timp…ma storc, in special in public sa vada toata lumea ce dau din mine… poate ca prin asta par frustrat, si poate chiar sunt…si le multumesc celor ce mi-au dat mesaje de incurajare, sa continui sa`mi exprim frustrarile…cat despre blogurile in care sunt prezentate evenimente social-culturale… alea contin articole copiate din presa on-line …daca mai adaugam si 2-3 fraze personale…dam si un mass pe mess…buf… creste „reitingu`”…si poate poate ne mai da omu` si un click pe reclamele de la ad-sense…mai facem si noi un 7 centi cinstiti :))
    sunt blogger si-mi place sa fiu criticat…
    par emo daca strig la sfarsit „dusmaniti-ma toti!” ? :))
    ma`nclin!

  32. @puturosu: hehe, doar 7 centi?:)
    felicitari! daca o sa am de ce, o sa te dusmanesc 🙂 sau.. vad eu ce-ti fac 🙂

  33. @andra: (imi place chestia asta cu arondu` 🙂 ) ce trebuie sa fac sa fiu dusmanit? trebuie sa sparg vreun geam? cu vecinii a mers… 🙂
    daca stii vreun „reclamant” care plateste mai mult… astept un semn… vreau sa am bani multi! :))

  34. @puturosu: cred ca poti sa fii tu insuti.. si e ok 🙂 nu cred ca o sa „intalnesti” doar persoane cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda. crede-ma 🙂

  35. Am citit titlul atat de …Si am inceput sa ma mangai usor si-ncet. 🙂
    Restul nu mai conteaza.

  36. Ce sa zic, interesant, fa-o in continure, oricum nu o sa na intalnim vreodata

  37. Pot sa te vad si eu masturbandu-te? Astept raspuns afirmativ sau negativ, de orice fel numai sa primesc.


Lasă un răspuns

Categorii

