Publicat de: Andra | Mai 6, 2008

RATB-ul si notiunea timpului

O sa zica lumea ca am ceva cu RATB-ul.. AM! 🙂 Nu mi-e rusine sa o zic. Trecand pe la Tineretului, in drum spre statia de masina, la intersectia de la Sincai, pe partea parcului, intr-un colt cu flori, un panou MARE! Un panou care nu era saptamana trecuta, daramite in 2007… Curioasa din fire ma opresc sa citesc, daca e asa urias trebuie sa fie important. Si citesc:

DENUMIRE INVESTITIE
„Linie de troleibuz pe Calea Vacaresti, Bd. Tineretului si Dimitrie Cantemir, intre Piata Sudului si Piata Unirii”
BENEFICIAR: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
PROIECTANT: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
CONSTRUCTOR: S.C. IMSAT S.A.
AUTORIZATIE DE CONSTRUCTIE: nr 74 din 02.03.2007
DATA INCEPERII LUCRARII: 02.08.2007
DATA FINALIZARII LUCRARII: 02.09.2008


Deci baga troleibuz.. si au inceput din 2007? 🙂 Pe hartie poate. Sau n-am vazut eu bine… cu toate ca circul des pe ruta Unirii-Piata Sudului n-am vazut nici o lucrare, nici un fir, ba mai mult nu e lumina pe Vacaresti. Ma intreb cum lucreaza aia… si cum o sa termine treaba pana in septembrie a.c.
Ma scoate din sarite treaba asta totusi pentru ca deja e sufocat traficul pe arterele mai sus mentionate, uneori e coada de la Sudului pana la Victoriei… Si cu toate ca pe sensul Piata Sudului – Unirii sunt 3 masini (312, 313, 381) iar pe sensul Unirii – Piata Sudului sunt 2 masini (313, 381). Ma indoiesc ca o sa scoata din masini. Si-mi place cum vede RATB-ul notiunea timpului: mai 2008=august 2007.

Responses

  1. hahaha, si la mine au aparut astea. cica se lucreaza de luni bune, doar ca eu pina acum nu m-am prins. ce fraiera…..

  2. Maria, nici eu nu m-am prins… dar nu prea imi vine sa cred ca lucreaza ei de luni bune… nu am vazut nici un cablu pt troleu sau ceva sa semene cu asta… pe stalpi sunt cabluri gramada, e adevarat, dar cred ca fac parte in infrastructurile providerilor de net.

  3. mda, sau poate construiesc interstelar

  4. de obicei astia se dau mari cand fac ceva… deci cred ca daca incepeau mai demult… puneau panoul atunci… 🙂

  5. Si iata ca totusi au terminat la timp. Ce ziceti de asta:))


Lasă un răspuns

Categorii

