Publicat de: Andra | Aprilie 30, 2008

Filmele si timpul liber

Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi plac serialele si filmele… nu cred ca exista zi sa nu vad cel putin un film/episod. Si nu ma refer la telenovele 🙂 Si-mi plac multe, spre disperarea prietenului meu 🙂 Filme cu vampiri, zombies, virusi periculosi, demoazele in pericol, barbati bine care se dau dupa alti barbati bine (aka Brokeback 🙂 ), iubiri neimpartasite, filme pline de violenta, sex si limbaj super-vulgar, istorice, cu navete zburatoare, cu adolescenti care vor sa-si piarda virginitate, drame, documentare… Serialele tot asa de diverse sunt. Mai nou urmaresc unul foarte interesent cu lesbos 🙂
Surfand pe ici, pe colo am gasit un blog cu si despre seriale. Cand zic „cu” ma refer la faptul ca puteti gasi promo-uri si teasere, stiri despre seriale, despre original soundtrack-uri, actori, filme noi la cinema(trimitere la un alt site). Printre serialele despre care puteti sa gasiti informatii: CSI, Weeds, Desperate Housewives, Heroes, Grey’s Anatomy, Kyle XY, Family Guy s.a.

Responses

  1. Recent, pe mine m-a prins febra serialului „Men in Trees’..e difuzat si pe ProTv, dar cum n-am rabdare sa astept o saptamana ca sa vad urmatorul episod, am download’at seria. Desi e un pic cam siropos pt mine,m-am uitat de 3 ori deja:))

  2. Hehe, nu stiu nimic despre serialul asta, o sa caut info despre el. Poate incepe sa-mi placa si asta :)) Of, vine sesiunea, licenta… si nu-mi arde de ele…dar imi arde de seriale 🙂

  3. No time for fun, must study:P Same here..mai putin cu licenta:))

  4. yeah, yeah… imi spun mereu asa… dar tentatiile sunt prea mari! i’m weak… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

