Publicat de: Andra | Aprilie 28, 2008

Jurnalul unei bucurestence depresive -2-

De n-ar mai latra Azorel… tarziu in noapte… ora 2.30 AM, vant placut si concert canin in Mi bemol major. Simt cum somnul ma fura, dar fiarele paroase nu-mi dau pace. Geamul e inchis, dar parca mi-ar latra in ureche. Si poate nu m-ar deranja daca nu ar fi trebuit sa ma scol de dimineata. Exista cliseul acela cu „The dog, man’s best friend”, stiu ca este adevarat, dar cu toate astea ii uram foarte mult pentru ca acea haita de caini nu ma lasa sa dorm. Intr-un sfarsit apoteotic au incetat cu latratul, dar inca aveam sechele dupa ce-mi bagasem perna-n urechi.
Toata treaba asta m-a dus cu gandul la „problema” deja cunoscuta cu acesti caini ai nimanui. No. 3 are si un poll privind salvarea/exterminarea cainilor. Sincer nu am suflet sa spun ca i-as ucide, doar vreau sa nu mai fie, sa nu stiu ce s-a intamplat cu ei. Si nu numai din cauza latratului. Ar mai fi motive: mizeria pe care o fac, posibilele boli pe care le pot transmite cainilor cu stapan si nu in ultimul rand agresivitatea cu care ataca oamenii; cred ca stiti ca au facut destule victime, unele chiar murind din cauza ranilor provocate.
Una peste alta, ma enerveaza babele de prin blocurile vecine care dau de mancare cainilor (si pisicilor); nu pentru ca ii hranesc, ci pentru ca sunt asa de tampite incat imi zic mie ca ii iubesc, dar sa-i ia in casa, sa-i creasca pe proprietatea lor, ii cresc pe domeniul public si ii lasa in ploaie, frig si calduri naucitoare. Mi-e scarba de ‘moralitatea’ si nesimtirea lor. Sa cresti un caine nu inseamna doar sa-l indopi cu grasimi. Un caine inseamna responsabilitate. Iar babele astea nici nu stiu ce inseamna asta. Sau se fac ca nu stiu. Cainele e ca un copil pe care trebuie sa-l speli, sa-l hranesti, sa-i faci vaccin, sa-l duci la doctor, sa-l iubesti… in mai putine cuvinte: sa-i fi parinte. Stiu asta pentru ca 12 ani am avut si eu un baietel. Dar am avut grija de el cu ajutorul familiei, bineinteles. Mi-am asumat o responsabilitate.
Cu toate ca imi pare rau pentru miile de caini ai nimanui, de mine si apropiatii mei mi se rupe sufletul. Poate suna egoist, dar de fapt este instinctul de conservare. Nu mai are rost sa spun ce (nu) face primaria pentru comunitati in privinta cainilor agresivi.

Jurnalul unei bucurestence depresive -1-

Responses

  1. haide mai, de-ar fi numai mizeria lor. Si nu cred ca latra toata noaptea. Am si eu un caine, saint bernard, foarte cuminte 😆

  2. cat priveste mancarea data de catre babele comuniste cainilor de langa blocuri, sunt total de acord cu tine, acestia pot reprezenta un pericol. Eu, odata era sa fiu facut praf, prin Titan

  3. Daca ii omori, nu ai suflet? Ca tot a fost acum Pastele, de ce nu au avut romanii suflet si au taiat mielul ala, in loc sa il lase in viata 😀

    Eu am avut caine si iubesc enorm animalele, dar in momentul in care devin o problema, trebuie luate masuri. In Londra nu sunt, in Paris nu sunt, nici macar prin Budapesta nu am vazut.

    Numai noi suntem aia cu suflet si stam sa ne muste toate javrele de cur, pentru ca ne e mila. Cine-i vrea, sa-i ia in casa, poate se linistesc 😀

  4. @Petrisor – data viitoare ii inregistrez. nu toata noaptea, dar o ora si ceva tot au latrat. si pe mine m-a muscat miseleste cand ma duceam spre liceu.
    @Yatzi – tocmai asta era ideea, daca devin o problema trebuie sa-ti lasi sufletul deoparte si sa rezolvi problema. Si eu am avut un caine, un papagal, multi hamsteri si o pisica (nu in acelasi timp), iubesc animalele, mi-e mila de ele, dar… nu ne putem pune viata in pericol mereu pt ele (ma refer la cei maidanezi). Asta zic si eu! sa-i ia in casa daca ii iubesc asa mult. Aa, si nici eu n-am mancat miel. Asa mititei si taiati…

  5. Poti sa faci orice cu ei..numai sa nu ai omori..e pacat si cat despre mizerie..si incearca sa il dai spre adoptie undeva..decat sa ai dai drumu pe strada sau alte scenarii..numai bine 😛

  6. […] Jurnalul unei bucurestence depresive -3- […]


Lasă un răspuns

Categorii

