Publicat de: Andra | Aprilie 27, 2008

Oltenii, bucurestenii si fotbalul

Sambata s-a jucat meciul Univ. CraiovaSteaua Buc. Evident ca s-a lasat cu batai, injuraturi, pietre aruncate, gaze lacrimogene, „furturi” si incaierari pe teren. Nu ma pricep la fotbal, nu ma uit la fotbal, nu imi place „sportul rege”, dar din intamplare am ascultat la radio meciul de ieri. Dar am observat ca mereu craiovenii acuza echipele bucurestene de furt atunci cand pierd. Stiu ca sunt anti-Bucuresti, scrie pe toate gardurile in Craiova; daca merg pe acolo zic ca-s din alta parte pentru ca tin la integritatea mea fizica 🙂 Sunt anti-Bucuresti pentru ca cica bucurestenii nu respecta provincia… Nu am cifre exacte, dar as baga mana in foc ca cel putin 10% din populatia actuala a Bucurestiul este din provincie (nu zic ca asta este un lucru rau). Revenind la ‘sportul rege’, ultrasii si fotbalistii si-au dat in petec. Ultrasii craioveni au aruncat cu o bucata de lemn/scaun pe teren (nu stiu pentru cine era menita) si cu o piatra in Plesan (Steaua) dand dovada de IQ 70. Cu toate chestiile aruncate pe teren, nu s-a oprit meciul, cu toate ca exista precedentul „Bricheta„. Bineinteles ca stelistii au fost huiduiti, dar mai ales pe Jiji pentru ca a vent cu o armata de bodyguarzi(27 la numar) dupa el (avea si de ce). Mai avea putin si zicea ca a jucat Dumnezeu pe teren si de-aia a castigat.
Ca sa fie la unison cu ultrasii, s-au luat la bataie si fotbalistii: un oltean loveste un stelist cu piciorul in freza, alt oltean l-a lovit pe alt stelist, un stelist a venit si i-a ars una celui de-al doilea oltean, dupa aceea fiind eliminati amandoi. Dupa ‘partida de amor’ dintre fotbalisti au venit si jandarmi sa le dea cu ‘insecticid’ ultrasilor, dar buba a fost ca a venit si pe teren peste jucatori; oricum era spre sfarsitul partidei asa ca nu mai conta.
Univ. Craiova a luat bataie cu 1-2. Mititelu il acuza pe Jiji ca a cumparat arbitrul. Momente de aur pentru ‘sportul rege’. Macar de nu s-ar purta ca niste… amarati, sa nu zic altfel.
Nu ma pricep la fotbal, nu imi place fotbalul, nu ma uit la fotbal, dar daca m-as uita… dupa partide ca asta as inchide televizorul si m-as retrage intr-un colt rece. Ma pricep la oameni, zic eu, iar cei despre care am vorbit numai oameni nu sunt; cel putin nu se comporta ca niste oameni normali, care traiesc in societate.

Responses

  1. thanx for the banner 🙂 in alta ordine de idei, eu nu ma mai uit la fotbal si nu mai am nici un habar de el de vreo 6 ani, vad insa din articolul asta ca lucrurile au ramas exact la fel :))

  2. n-ai pt ce 😉 sunt curioasa care ar fi motivul pentru lipsa ta de interes fata de fotbal 🙂

  3. haide steaua?sau craiova? ….minunatul fotbalul 🙂 ….mai bine nu…haide cu prostia …minunata prostie … :))))

  4. pardon …minunatul fotbal 🙂

  5. haide… nimeni, daca ma intrebi pe mine 🙂 pt mine sunt toti o apa si-un pamant 🙂

  6. ca tot e vorba de fotbal …tocmai am aflat urmatorul lucru (reproduc informatia ) : Camus played as goalkeeper for Racing Universitaire Algerios (RUA) junior team from 1928–30 .
    deci Camus filosofa cat echipa lui ataca ….:)))

  7. haha, poate din asta s-a inspirat si Jiji… filosofu’ sef 🙂 doar ca el filosofeaza cand echipa si-o ia pe teren 🙂

  8. hahahha pai numai el stie sa faca asta 😛 ….

    PS: cum ti-ai facut banneru de la profil?

  9. @fenzi – hehe, mi l-a facut prietenul meu 🙂 ideea mea+ideea lui+mainile lui in photoshop 🙂 am facut si eu unul, dar am zis ca e mai bun asta 🙂 al meu era prea… poetic 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

