Publicat de: Andra | Aprilie 25, 2008

Vine Pastele fomistilor

Sarbatori Pascale…. oua, miel, drob, pasca, bautura… pentru unii cat mai multa bautura. A inceput sa ma enerveze sarbatorile si asta din cauza oamenilor. A murit Iisus, tre’ sa bem, a inviat Iisus, tre’ sa bem si mai mult! Nu inteleg chestia asta… daca nu e sarbatoare nu pot sa te faci pulbere? Daca nu e sarbatoare nu mananci? Cand e sarbatoare iti e foame mai tare?
Easter Eggies
Deja aud ca nu mai sunt produse pe rafturi.. asa ca fuguta la magazin sa prindeti ce-a ramas! Nu inteleg foametea asta… Oricum luni o sa fie iar plin in magazine pentru ca foametea razbeste. Sa luam cozonaci si oua cu miile, sa ne creasca colesterolul si glicemia… si sa facem coada la Urgenta, eventual sa mai ciocnim un ou si acolo. Ma gandesc ca unii se intoxica intentionat ca sa foloseasca si ei asigurarea medicala.
De sarbatori parca invie Ceausescu… sa luam MULT, maine nu o sa mai fie! Peste foametea mare a oamenilor de rand vine si foametea partidelor… ei mereu sunt flamanzi. Daca e sarbatoare e pomana electorala… Sunt sigura ca ati vazut ce-a fost la Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor „Omenia” din sectorul 5, cum s-au imbulzit, batut, si-au rupt hainele pentru o punga cu diverse produse cu iz electoral, bineinteles. Care este era pungi de PSD, rosu comunist.
Ma dezamageste si lipsa de respect a oamenilor fata de cei din jur si fata de ei. Poate daca ne-am respecta mai mult ne-ar merge mai bine.
Inca o sarbatoare umbrita de egoismul, trufia, mediocritate, boala, disperare…
Eu nu mai cred in nimic ce nu vad… dar ei cred… si spun cu evlavie ca sunt credinciosi. Eu sunt crestina din singurul motiv ca nu puteam sa spun daca vreau sa fiu botezata sau nu… Dar asta e. Privind botezul, apreciez comunitatea Amish pentru ca te lasa sa cresti si sa decizi singur.

Sper sa va ocoleasca neplacerile sarbatorilor!

Responses

  1. hah, eu lucrez intr-un supermarket, deci iti dai seama ca toata nebunia asta (pe bune ca e NEBUNIE curata) m-a afectat in mod direct si neplacut…la fel si eu la faza cu crestinismul…dar eu nu ma consider crestin, wtf, pana la urma ce inseamna botezul? ca m-a bagat un idiot intr-un cazan cu apa? :))

  2. haha.. de fapt nu e de ras… doar unul isteric 🙂 sincer, imi pare rau ca tre’ sa vezi mai mult decat mine. noi am fost azi in auchan si-am stat putin… am luat 4 chestii 🙂 consumatori mari… faza cu, cazanul ma scoate din sarite, chiar nu vad ce rost are sa ma scufunzi… dar ma rog… daca zic ca religiile si lacasele de cult sunt manipulatoare arunca evlaviosii cu pietre in mine 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

