Publicat de: Andra | Aprilie 24, 2008

Jurnalul unei bucurestence depresive -1-

Ora 12. Plec din Berceni – Piata Sudului. Ma indrept spre Piata Victoriei, aflandu-ma in 381. In oras aglomeratie moderata spre mare. Eram f. bine dispusa.
Gara de NordOra 13:30. Ajung in Victoriei (dupa o ora juma’). Semaforul de la Buzesti ca de obicei nu functioneaza. Stau cam juma’ de ora de vorba cu prietenul meu. Eram bine dispusa.
Ora 14. Plec din Victoriei inspre Gara de Nord (mare greseala!). Iau 205. A venit repede. Culmea. De pe Polizu pana la Gara am facut 45 de minute. Un drum de 10 minute facut in 45. Si am observat ca soferii au fost daltonisti azi. Mergeau pe rosu si stateau pe verde. Eram Ok.
Ora 14:45. Incerc sa iau troleul… 79. La Gara era blocaj total. BLOCAJUL blocajelor. N-am mai vazut asa ceva pana acum. Printre masini era prinsa si o ambulanta. Pitici negri pe creieri.
Ora 15:45. Vine 79. O ora i-a luat sa faca drepta. Era aproape, la 200 m. O ora. Ma mai duceam la colt sa vad daca mai e acolo sau l-a facut cineva sa dispara. Eram verde la fata de draci.
Ora 16:15. Inainte de statia Matei Voievod se strica dracovenia de troleu care era NOU! Nu m-ar fi apucat pandaliile daca nu se stricase si 79 cu care am fost ieri, la fel de nou si ala. Aveam spume la gura de genul pi!@##$#@@$ ma2@@#@3!
Ora 17:00 Ajung intr-un final la Campia Libertatii… Dupa ore prin trafic. Mai am si abonament. Sa fac ceva pe el. Depresie totala… Inghetata, popcorn, banane si Pepsi!

Responses

  1. know the feeling 😀

  2. na ca ti-am facut reclama : http://no-3-blog.blogspot.com/2008/04/bloguri-1.html
    😀

  3. verde la fata nu te faci de nervi. nu e nevoie sa te consumi, asa e in tãt bucuresh, cat e el de mare. shhh

  4. stiu, asa e, dar asta mi-e firea…sunt io mai vulcanica, uneori impulsiva… si oricum nu-mi place sa tin in mine. si la un moment dat te apuca toate alea… n-ai auzit ca-s extraterestrii, dar noua nu ne spun? 🙂 asa ca n-ai de unde sa stii ca nu ma fac verde la fata:D

  5. Ti-am zis sa iei metroul dar tu nuuuuu!

  6. adevarat :))) ggrele sa f sofer in buc

  7. întrebarea e: ce-i cu ditamai traseu-ăsta?

  8. raspunsul ar fi: m-am dus pe unde am avut treaba 🙂

  9. […] Jurnalul unei bucurestence depresive -1- […]


Lasă un răspuns

Categorii

