Publicat de: Andra | Aprilie 22, 2008

Campania, politicienii si huiduielile!

O data la patru ani vin alegerile… De data aceasta sunt cele locale. Iar cu alegerile vin si promisiunile desarte, planurile de infrastructura, proiecte de avengura, cum o sa faca nenea Xulescu orasul… si asa mai departe. Partea proasta din punctul meu de vedere este ca au inceput campania inainte de campanie. Potrivit art. 57, sectiunea a 7-a din legea 67/2004 privind alegerea autoritatilor administratiei publice locale: „Campania electorala incepe cu 30 de zile inainte de data desfasurarii alegerilor si se incheie in ziua de sambata care precede data alegerilor, la orele 7,00.”. Alegerile sunt pe 1 iunie, deci campania ar trebui sa inceapa pe 1 mai… dar nu, ei trebuie sa o ia din aprilie. Si asa o sa-mi faca capul patrat in mai, trebuie sa le vad mutrele si in aprilie. Probabil ca o sa-mi zici ca sunt nebuna pentru ca nu mut, dar sincer cred ca sunt masochista, nu pot sa stau daca nu stiu ce zice/face un partid sau un politician. Si nu e o curiozitate infantila, ci doar interes pentru propria viata, cu toate ca daca aflu ceva naspa sunt prea mica ca sa fac ceva. Revenind la campanie, ieri trecand prin Romana, ma abordeaza un nene si-mi da o foicica… era un fluturas din campania lui Codrin Stefanescu (PC) si spunea el multe si urate acolo, cum ne-au distrus astia… si bineinteles ce o sa faca el daca o sa castige Primaria Bucuresti… Mi-e rusine sa zic ce-am facut cu fluturasul, dar iti las imaginatia sa lucreze. Si ca tot vin alegerile, ieri si azi am fost pe Str. General Berthelot ducandu-ma la Radiodifuziune (asta fiind in sectorul 1 unde momentan este primar Chiliman) iar trotuarele arata jalnic! Au sapat/reparat pe mijlocul ambelor trotuarelor si au cvasi-astupat, n-au asfaltat la loc si se merge ca un… dupa ce ca e trotuarul mic l-au facut si ca o… (incerc sa-mi stapanesc furia).
Deci vin alegerile… si ei inca vor sa ne prosteasca. Incep sa cred ca ei cred ca noi suntem retardati mintali. Unii poate chiar sunt… Dar totusi refuz sa cred ca o sa ne prosteasca in continuare. Eu nu mai votez… sau o sa votez cand o sa fie o stampila cu „NU”!
Cu toate ca acest cantec a fost facut pentru campania lui Gusa, imi place si il dedic tuturor politicienilor.

PSD
PDL
Sau PD
Toate-aduc a PCR
Ia mai da-i pe toti in PLM!

Nu pot sa raspund acum,
Videanu sunt, primar matur
Ca ma prajesc pe tate si pe cur
Pe Coasta de Azur
Eu am cumparat cinstit, vila si masina
V-am adus la supra-pret borduri tocmai din China
N-am pus copaci, ce pula mea,
Sosele n-am facut, da’ am ras pietele si v-am dat mall-uri
Sta-v-ar in gat
Nu am facut nici blocuri, ca la bloc e chiar urat
Da’ am facut afaceri care put asa cum am putut..

Traiti-a’ Vanghelie, sa moara fratii mei,
Almanahele e gigea, am luat bacu’ la 33
Cioarele mele de afara si de prin parnai
O sa va fur la toti linguri, cate vrei!
Ca maimuta, bulibas, prea iubit
La primarie
O sa iert in tiganie si viol si talharie
Votati-ma cu degetu’ ca e beton,
Si-o sa iau de la romani sa dau la voi BMW si acordeon

Magyar, magyar nem tudom
Baszd meg ai mei fii
Ca primar la Bucarest, o sa va omor copiii
Io mi-s Orban
Orbit de bani, frati noi doi
Nedorit de bozgori beau si fut pe banii la voi
Simt miros de mici, nas, ce spaga
Cash! Co-n Brasov n-o mers, no, fac capitala pres

Da’ cum mananc?! Manac prea mult
Mananc si plang, traiesc o drama..
Ca-mi vedeam pula de bot inainte sa lucrez la vama
Dragii mei contrabandisti, o sa fie bine
Si-o sa aveti toti mancarica, sa fiti grasi ca mine
Sa nu-mi ziceti mie Blaga sau Vasile, eu v-am spus
O sa aduc tigari pe slep, pe Dambovita-n sus
Prostii astia sa repare flota lu’ Basescu, ca politia le acopera, iar eu fur restul.

Ne-am saturat cat ne-au furat
Ne-am plictisit cat ne-au mintit
Nu e stupid?
Parca votezi mereu acelasi partid
V-am votat, ne-ati inselat
O sa va facem galerie: direct de la primarie in vacanta la puscarie!

PSD
PDL
Sau PD
Toate-aduc a PCR
Ia mai da-i pe toti in PLM!

Miron Mitrea Mitrea Miron-Manivela
Suna cam gay
Sunt hot activ pentru partid, nu santinela
Am manevrat hectare la Baneasa beliv-as mielu’
Da’ va dau in schimb la toti un 2 pe 2 la Bellu
Sunt urmarit de DNA c-am devalizat CFRul
c-am furat prin sindicat de-am falimentat si veceu’
mai baieti-baieti-baieti ma vreti
voi fi primul primar ce da pro bono din poponet.

Bai gunoaielor de Bucuresti imi duceti dorul
Bateti in lemn, da’ nu-n piciorul meu, ca-mi pierd umorul
Eu va transform bani-n talas si jeg pentru pisici
fac tomberoane colorate sa se joace aia mici
propun transportul in comun cu camioanele ROSAL
cu costul maximus nu minimus…sunt genial
o sa sariti fericiti intr-un picior, ba mizerabililor
si-o sa ma-nsor a saptea oara pe banii contribuabililor

Ne-am saturat cat ne-au furat
Ne-am plictisit cat ne-au mintit
Nu e stupid?
Parca votezi mereu acelasi partid
V-am votat, ne-ati inselat
O sa va facem galerie: direct de la primarie in vacanta la puscarie!

Responses

  1. deja mentalitatea romanului este ca statul, politica, sunt lucruri incontrolabile, care nu tin de noi. doar atunci cand vom intelege ca NOI suntem statul si ca politicienii lucreaza pentru NOI, lucrurile se vor schimba. si la nivelul de inteligenta al populatiei Romaniei, momentul acesta e la multi ani distanta.

  2. Ai dreptate, dar cand nu ai din ce sa aleg, mai bine nu aleg decat sa aleg un rau. sau posibil rau. Stiu ca alegerile sunt singurele modalitati prin care pot sa spun ceva, dar mi-e scarba de oamenii carora le vorbesc. Stand sa ma gandesc oamenii hranesc „monstrul” coruptie pentru ca fiecare se gandeste pentru el si nu vede in perspectiva. Ideatic suntem cei cu puterea, dar tot de prosti, incompetenti, egosti si nenorociti suntem condusi. Un lucru bun e ca totusi ne pasa de ce fac „aia mari”, la un moment dat o sa ne trezim sa ripostam impreuna.


Lasă un răspuns

Categorii

