Publicat de: Andra | Aprilie 21, 2008

Ne schimba cartile de identitate

Pe masa Guvernului s-a depus un proiect de lege care o sa ne schimbe cartile de identitate, daca va fi adoptata. Partea nasoala este ca o sa ramana la fel de mari. Mie cel putin nu-mi incape deca intr-un super-portofel, adica foarte mare si greu, drept pentru care am renuntat sa-l mai port la mine. Am in portofelul meu micut o copie dupa buletin, impaturita frumos. Dar revenind la subiect… se va scoate mentiunea cu numele parintilor si se vor adauga mentiunile: Cetatenie si Localitatile unde are interdictie posesorul. In rest nu se mai schimba nimic… cica. Dar eu sunt revoltata de marime in continuare. Sa vedem ce va face Guvernul. Daca va face ceva.

Responses

  1. Localitatile unde are interdictie? geez…

  2. Hah, foarte tare ideea. Deci vor exista indivizi care vor avea atasat la buletin un dosar de 300 de pagini sau un stick USB cu respectivele orase. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

